Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Begge nestegenerasjonskonsollene ser ut til å få bilspill laget av Bizarre-veteraner. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nice! I ettertid har Forza overtatt når det kommer til bilspill, men PGR hadde som Forza en perfekt blanding mellom arcade og simulator. Konkurranse mellom disse gjør begge seriene bedre, win-win for forbrukerne. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hell yes om det stemmer!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Blir PGR 5 et lanseringspill til den nye xboxen så blir det et sikkert kjøp for min del! PGR 3 og 4eren var råe syntes da jeg. Spesielt 4eren med værforandringer og motorsykkler Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg har enda til gode å kjøpe meg et ratt til pc/konsoll... Håper det kommer no orntlige godsaker til neste generasjon! Hadde ikke microsoft et glimrende ratt til xbox360 som senere ble tatt ut av produksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå