Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Bygg ditt eget fantasirike i Fallen Enchantress: Legendary Heroes. Les hele saken Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Denne har falt under radaren min. Ser interessant ut. Liker civ, helt fra civ2. Lenke til kommentar
netsirk Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Detta såg meget interessant ut, eg likar slike spel som dette. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 "De kan minne litt om Civilization-spillene..." Det er vel mer som Master of Magic? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Master of Magic kan også minne litt (mye) om Civilization-spillene. 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Dette er jo basert på en mod fra Civilization IV, som heter Fall From Heaven som er helt genialt. Masse kule faksjoner basert på forskjellige fantasi themes. Favoritten min var laget basert på Narnia. Utvikleren bak Fall from Heaven ble rekruttert inn i firmaet som utvikler denne serien. Imo det er multiplayer som gjorde Fall from Heaven bra, mangel på multiplayer i Fallen Enchantress er grunnen til at jeg aldri kommer til å betale for dette produktet. utviklerne lovte også mp i begynnelsen.... Dette er Black&White2 over again. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Venter fortsatt på godtilbud på Fallen Enchantress så jeg kan prøve den. Har altfor masse andre saker på lista mi til at jeg kjøper den med det første ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå