el mindo Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei, mitt navn er Adrian Minde ( A. M. ) og skriver bl.a. på en blogg om Reiselyst (Adventure). I den anledning ønsker jeg en tittel som inneholder de samme initialene som mitt navn, AM. For eksempel: Adventure Moments Adventure Mind Adventure M... osv Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på litt hjelp fra dere, om noen har et godt forslag eller to? På forhånd takk! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Adventure Man Adventure Mannen Adventure Mouse Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Liker Adventure Man, men ønsker helst en tittel som ikke refererer til meg eller en enkelt person. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Adventure mementoes ? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Som tittel på bloggen med de reglene ville jeg nok kanskje ha gått for Adventure Mode. Eller Adventure Moments som du selv nevnte. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Adventure Madness Adventure, Mothafuckas Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Adventure Map Var inne på denne tanken selv. Liker også at Map (kart) også kan forstås som en guide/veiliedning. Adventurous movements Dette er jo et tankesett og livs-holdning, som kanskje en dag blir starten på en ny bevegelse. I tillegg må man jo bevege seg for å dra på eventyr. Som tittel på bloggen med de reglene ville jeg nok kanskje ha gått for Adventure Mode. Eller Adventure Moments som du selv nevnte. Mode er også ett godt forslag, da dette handler mye om innstilning eller å sette seg i den riktige "mode'en". Adventure Madness Adventure, Mothafuckas "I'm rich biatch!" - Dave Chapelle Lenke til kommentar
sevs Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Adventure Moose? millenium? microlife? mask? machine? molten ice? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Adventure Minimizer? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Adventure Milkshake Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Adventurous Movement(s) er nok beste forslaget du finner. Er ikke så mye annet som passer inn med Adventure + M***. Adventure Magister Adventure Magazine Adventure Mindset Adventure Modified Adventure/Adventurous Magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå