Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Free Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jente og hest er et flott motiv. Så kaldt ut men Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Jente og hest er et flott motiv. Så kaldt ut men Tøff jente...men hun må nok til pers igjen...klarte jo å slette alle bildene utenom dette i går kveld,så nå kjører jeg recovery for å se om jeg kan få tilbake filene???? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Spesielt og veldig flott bilde - likte det Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Spesielt og veldig flott bilde - likte det Takker;) Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Freesing is my name on it. Sjeldent motiv. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Freesing is my name on it. Sjeldent motiv. Takker...ja ikke skønner jeg hun orket.Selv om det ikke var mange kuldegradene.Tøff jente;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg