bernini Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei Fikk et Terratec Cinergy 400 for et par dager siden. Alt funker fint utenom lyden. Den virker i 5-10 min, så går den av. For å få den tilbake må jeg trykke på mute 2 ganger (på/av). Har ikke problemer med lyden i andre programmer. Andre speccs er i signatur. Takker for svar. - gordito Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Har samme TV-kort, og har det samme problemet. Men av og til forsvinner problemet bare ved å starte om, og ved neste omstart eller neste gang maskinen slåes på dukker det opp igjen. Aner ikke hva det er, men plagsomt er det. Jeg har prøvd å skifte til nyere drivere og prøvd forskjellige avspillingsprogrammer uten hell. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Det var da som blodige... er det ingen som vet en løsning på dette problemet? Sykt irriterende å trykke på mute hvert 5. minutt - gordito Edit: Fant nå ut av problemet, det er windows messenger som lager problemet. Bare å bruke et program som heter xp-antispy for å fjerne det. MSN messenger er det ingen problem å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå