crazyhill_lars Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei Har tenkt å kjøpe jibbestøvler, er det noen butikker som har det f.eks. g-sport? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Sjekk XXL om du har tilgang på denne. Jeg kjøpte Salomon 110 der. Bruker den både på toppturskia og på park-skia mine. Synes denne støvvelen er fantastisk, lett å bevege seg i, og veldig god i parken. Denne kan også brukes på ski med randonebinninger. Enkel mekanisme for å løsne denne støvelen Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Tenkte meg en park støvel. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 salomon 110 er kanon i parken. Leste du ikke hva jeg skrev? Den er lett, enkel og bevege seg i og behagelig på foten. Den ser bare ikke like fancy ut som støvlene til Tom Wallisch Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2013 Har de den på gsport tror du? Bor litt langt unna xxl:) Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 det er mulig. Du får sjekke litt, eventuelt finne deg en støvel som er lett å ha på foten, og som har en låsehemp mindre enn vanslige slalomstøvler. Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 26. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2013 Er ikke de salomon quest litt stive da? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er ikke de salomon quest litt stive da? Jeg bruker mine Salomon i parken ekstremt ofte. De er ikke noe stivere enn andre parkstøvler som jeg har prøvd.. Men du får heller prøve deg frem da, å kjøpe noen støvler du liker. Jeg digger mine Salomon 110.. har faktisk to par av dem.. Lenke til kommentar
crazyhill_lars Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Kjøpte et par med salomon spk 85 for litt siden. Synes de ble for stive:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå