Landkrabben Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hei! Lurer på om jeg skal jailbreake min iPad 3, hva skjer med mine gamle "betalingsapper" når jeg jailbreaker ipaden, vil de forsvinne? Takker for svar. Lenke til kommentar
khaiern Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 I de fleste tilfeller vil ikke skje noe med de, og skulle de forsvinne så er det koblet til din iTunes-konto, så det er bare å laste de ned igjen. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 OK Takk for svar, hvor trygge er dataene på enn jailbreaket enhet VS vanlig? Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Ingen endring :-) Også på Wi-Fi nettverk? Leste at det muligens det var lettere og få adgang til filsystemet til feks. ipad når den er jailbreaket. Lenke til kommentar
khaiern Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Du burde ikke bekymre deg over det, grunnet at jailbreaken ikke endrer mye på sikkerhet, om noe i det hele tatt. Den gir deg for det meste tilgang til kulissene. Høres ut for min del som skremselspropaganda Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Da var iPaden jailbreaket, men få av de programmene jeg var på jakt etter fra Cydia fungerer på IOS 6, som feks. "Quasar". Lenke til kommentar
khaiern Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Gratulerer, gled deg til mye moro. Når det gjelder programmene du ikke finner, så kan det være greit å google litt, kan hende du må installere noen pakker eller få direkteadresse til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå