Gå til innhold

synkroniser HTC Desire med Gmail

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg her en HTC Desire som jeg øsnker å synkronisere med Gmail.

Jeg har vært i kontaktlista på tlf å sett at allle navn og nr er på tlf.

Jeg har lagt inn gmail konto for sykronisere kontakter opp til den. Jeg ser den synkroniserer med gmail adressen, men når jeg går inn på pc og logger meg inn på gmail kontoen så ligger det ikke noe kontakter under katogorien kontkater.

Kan noen hjelpe meg her?

Lillegutt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, du må først åpne kontakter/adresseboken, så gå inn på meny/innstillinger. Let etter "Administrere kontakter" eller noe sånt. Så kopierer du kontaktene FRA telefonminne TIL Google-kontoen du har lagt inn. Jeg har gjort dette et par ganger for venner og familie. Men det er mulig valgene heter litt forskjellig på forskjellige mobiler. Når dette er gjort, vil de synkes til "skyen" og du vil finne dem i Gmail.

Et annet alternativ er å eksportere telefonkontaktene til en .vcf-fil og så importere dem som Google-kontakter (også på telefonen).

post-4862-0-40600600-1360169553_thumb.png post-4862-0-35165200-1360169554_thumb.png

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Altså, du må først åpne kontakter/adresseboken, så gå inn på meny/innstillinger til den appen. Let etter "Administrere kontakter" eller noe sånt. Så kopierer du kontaktene FRA telefonminne TIL Google-kontoen du har lagt inn. Jeg har gjort dette et par ganger for venner og familie. Men det er mulig valgene heter litt forskjellig på forskjellige mobiler. Når dette er gjort, vil de synkes til "skyen" og du vil finne dem i Gmail.

Et annet alternativ er å eksportere telefonkontaktene til en .vcf-fil og så importere dem som Google-kontakter (også på telefonen).

post-4862-0-40600600-1360169553_thumb.png post-4862-0-35165200-1360169554_thumb.png

Forstår jeg deg rett at man må laste en app for å gjøre dette? Hva heter den appen? Trodde man synkroniserte rett i fra kontaktlista og opp til gmail. Jeg har en Samsung Galaxy S3 som man gjør dette på. Men som jeg kansje skjønner så blir det på en annen måte på HTC sine tlf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...