Bringisen Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har et Canon EOS 620 med orginaobjektiv 50mm F1.8 og en Canon speedlight EZ220 som jeg vurderer og selge. Men jeg vet ikke hva jeg kan selge dette for i dag. Har noen et tips? :smile: Lenke til kommentar
2roll Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Stikk innom en fotoforretning som driver med innbytte og spør. Selv aner jeg ikke. Eos serien har gått mye framover siden kameraet ditt, så ikke forvent så mye. Nye 3000N dumpes ut til under to tusen med 28-90mm. Dette er et helt greit nybegynnerkamera. Original 50mm F1.8 fås nye til under tusenlappen og EZ-blitzer (spesielt 430, 540, tror det er det de heter..) er svært tilgjengelige på bruktmarkedet for en tusenlapp. Siden EX har tatt over som standard blitz-system, så kan ikke EZ-blitzer brukes med nyere kamera. Støtter kameraet EX-systemet så bør man gå får en slik blitz. Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Dette var et svært avansert og godt camera da det kom i 87. Er kameraet pent brukt (Uten synlige merker og skraper)skulle du nok kunne forlange mellom 2.500 og 3000kr med 50mm1,8 og blitsen. mvh s-ki Lenke til kommentar
johang Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Det er nok noe i overkant. Kanskje 2000, men ikke så utrolig mye mer. Det er tross alt fra 1987, og selv om det var aldri så godt da, så får man mye mer for pengene i dag. Skjekk ut Minolta Dynax 5. johanG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå