Ferron Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei Jeg har nylig investert i en P4 maskin med matrox G550. Med en DVD-rom i maskinen, hadde jeg håpet å kunne spille bildet ut på min TV. TV-en jeg har er en Philips PW9535. Jeg har koblet til en G550 kabelovergang, og har forsøkt å sende signalet fra maskinen både gjennom s-vhs og phono kabel. Jeg har sendt signalet fra begge kontaktene bak på skjermkortet. Jeg har prøvd ut mange innstillinger i kortet bla. dualhead DVDMax funksjonen og dualhead Multi display. Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg har samme problem. Har du DVI kontakt på kortet ditt? Jeg har DVI kontakt, og vanlig. Skjermen er koblet ti lvanlig, og på DVI er det en adapter fra DVI til vanlig, og så til S-video, og Composite. DEt virker som om kortet bare ikke skjønner at det skal væere en TV der. Det kommer ikke noen valg om TV ut iallfall. Bare noen om Dobbel skjerm. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mann3k3n Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Du/dere må sette skjermen på dvi utgangen(med dvi til rgb mellomstykket) og tv-ut kabelen i den "rene" rgb kontakten. Funker fint hos meg både med s-vhs og composite manneken Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Takk! :smile: Har ikke hatt tid å prøvd så mye. Det er PC'n til han "svigerfar" Han vil så gjerne prøve å spille på 32" Wide, med surround anlegget sitt. Får vel prøve i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå