KarlToresen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei, jeg er på jakt etter tips til utkledningsfest, hvor temaet er: Kle deg ut slik du selv tror du ser ut i 2023. Altså, har snakket med ett par kompiser som skal der, og disse kler seg ut som fange og diverse. Så her gjelder det ikke å treffe virkeligheten så mye som mulig, men helst humor. Til tips kan jeg informere at jeg har fagbrev som rørlegger, og nå studerer ingeniør, om noen klarer å tenke ut noe "morsom" rundt dette. Lenke til kommentar
KarlToresen Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Ikke så dumt med Mario, men da dette er til helga, vil jeg ikke rekke å få kostymet tidsnok. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Trenger vel ikke noe spesialsydd jalla-kostyme for å være Mario. Blå snekkerbukse, rød genser og lue, brune sko, løsbart. Endret 6. februar 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
KarlToresen Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 (endret) Har nå tenkt å kle meg ut som en på trygd (trygdesnylter). Altså se skikelig shabby ut, tenker da på enkle grep som en flekkete helsetrøye og litt diverse. Noen som har ett par gode råd/tips til noe som kan bidra til antrekket. Tenkte også å ordne meg ett par 1.5L øl på plastflasker (murerpils/magnum). Håper på noen flere enkle grep;) Endret 8. februar 2013 av h1ry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå