Øystein.F. Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Lords of Shadow-studioet stiller seg opne for nye format. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Interessant bildetekst: "Castlevania i god, gammal sideskrollande stil." under et bilde som ser litt mer ut som Castlevania 64 enn noe annet Men jeg gleder meg faktisk litt til dette! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Catlevania? Oppfølgeren til det prisbelønnede Kettlevania? Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Catlevania? Oppfølgeren til det prisbelønnede Kettlevania? Gjer kokande vatten om til blod, akkurat slik ho mor laga det! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Med "Castlevania i god, gammel sideskrollende stil", menes det da spillene pre-Symphony of the Night? Det er slik det ser ut, men jeg hadde foretrukket et nytt metroidvania. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvem har sagt dette ikke blir et Metrovania? Alt jeg har hørt om spillet tyder sterkt på at det blir Metrovania hele veien. Lenke til kommentar
hår null Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Catlevania? Oppfølgeren til det prisbelønnede Kettlevania? Jeg tror det mangler en t. De mener nok Cattlevania - som i kveg.. Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvem har sagt dette ikke blir et Metrovania? Alt jeg har hørt om spillet tyder sterkt på at det blir Metrovania hele veien. Ut fra hva jeg har forstått er det snakk om en slags mellomting. Det blir ikke like fritt og åpent som f.eks. Symphony of the Night, men samtidig blir det mer åpent enn f.eks. Super Castlevania IV. Det må også presiseres at dette er ikke et spill av samme typen som noen av de to. Grafisk vil det være en throwback til de gamle spillene i serien, men spillbarhetsmessig skal det minne mye mer om Lords of Shadow. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Snakker vi om samme spill her? Mirror of Fate har 3D-grafikk, men selve spillet er låst til en 2D-akse? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvem har sagt dette ikke blir et Metrovania? Alt jeg har hørt om spillet tyder sterkt på at det blir Metrovania hele veien. Følgende sitat tyder på det motsatte: http://www.nintendolife.com/news/2012/06/castlevania_mirror_of_fate_definitely_not_metroidvania Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser du litt bakover i tråden der vi diskuterer Dragon Quest X kan du se at jeg fant en link som viser at det solgte bra og en som viser at det solgt dårlig, og begge artiklene ble postet samme dag. Det skal mer enn én kilde til før jeg blir overbevist. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Ser du litt bakover i tråden der vi diskuterer Dragon Quest X kan du se at jeg fant en link som viser at det solgte bra og en som viser at det solgt dårlig, og begge artiklene ble postet samme dag. Det skal mer enn én kilde til før jeg blir overbevist. Grei holdning det, men nå var det tross alt snakk om en uttalelse fra head honchoen som lager spillene. Det jeg har sett av spillet minner mer om originale LoS eller God of War i 2.5D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå