Øystein.F. Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Oscar-vinnarar lagar spel av jødisk mytologi. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 You will play the game as the Golem, using a controller. For en gjeng..... Var ikke veldig mye konkret info om hvordan dette spillet egentlig skal spilles. Tror det, kombinert med et høyt pengekrav gjør at de kommer til å slite. 1 Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg syntes prosjektet deres virker interessant, til tross for at de godt kunne gitt litt mer info om hvordan spillet faktisk kom til å bli når det kommer til gameplay ^^ får se om jeg betaler noe penger jeg også~ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tja, satser på at hvis golemet har 'emet' skrevet i pannen, ihht mytologien, så bør det være litt vanskelig å viske ut den første 'e'en slik at det blir 'met' som betyr 'død' og golemet slutter å virke. Lenke til kommentar
Ryggskrubb Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ærte værte nike ferr mej Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 750 000 usd? først må man ha litt mer plan ein at det skal see fancy ut..... Lenke til kommentar
Novo-S Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Kom til å tenke på Gollum, som jo er en skapning av ringen, som ender med å vise veg gjennom myrene og helt frem til ringens ødeleggelse... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Morsomt at en jødisk mytologisk skapning er helten og Cesare Borgia er fienden, han som vel egentlig er mest kjent som «kristus hvite ansikt». Om dette er bare en myte eller ei vet ikke jeg, men det virker ikke usannsynlig (søk på jesus cesare borgia). At han bruker LdV som sin håndtlanger er litt påfallende - vantroen bruker altså vitenskapen som sin håndlanger. Endret 12. februar 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå