daphexb Skrevet 13. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2013 Jeg har en MS Win Vista Ultimate Engelsk DVD 32bit liggende et sted fra sist gang jeg kjøpte en PC. Da skulle det være ok? Jeg kan bruke denne lisens jeg kjøpte og spare noen kroner og heller kjøpe en oppgradering enn en helt ny win 8? Lenke til kommentar
daphexb Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Takk for alle input. Det drar ut med å få bestilt pc. Mye jobbing og lite fritid til å sette seg inn i pc-komponenter etc. Jeg har sett litt rundt og oppdatert kjøpslista. Jeg kommer til å inkludere et skjermkort men har ikke bestemt meg for hvilket. I tillegg tenker jeg å gå for Be Quiet! Dark Rock Pro 2 som cpu kjøler pga lav støy, den er ikke mulig å legge i kjøpslista men finnes hos proshop til kr 600. Jeg har oppgradert til 16 GB minne når jeg er i gang. Hvordan blir det med den Win 8 lisensen, må jeg kjøpe en helt ny? Og har det noe for seg og gå for en pro lisens? Noen forslag på tastatur, mus og musmatte? Lenke til kommentar
daphexb Skrevet 23. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2013 Har det no for seg å kjøpe dette tilbudet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746651 Med henting på pick up point så blir det ca 1500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå