Gå til innhold

Brukbare høytalere fra Creativ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De der er helt ok, har disse selv og kan si i forhold til prisen er de greie.

De spiller ingen dypbass tipper at de hørbart går ned til ca 40 Hz (dette pga den "store" 5½ toms suben.. :o )

Stor ulempe (for meg) er at de ikke har headset utgang på fjernkontrollen.. og at du kan bare stille bassen bak på subben.... :roll:

Men hvis du skal kjøpe disse vil jeg anbefale å kjøpe dem på Elkjøp der koster de 300,-!!

ElkjøpLINK!!

Men du kan jo oxo kjøpe Dette den har 17W RMS på subben (d 2.1 settet har 12 W) og du får to satelitter til, selv om du ikke har surround kan du sikkert mekke de til fronthøyttalere alle fire!! :p pluss at dette er ganske billig da!! 300,- :yes:

edit: la til pris hos MPX

Lenke til kommentar

Om du bor i Narvik, så vet jeg at en av elektro-sjappene her (husker ikke hvilken, men det er bare å ta turen innom et av de to sentrene, antageligvis Steen&Strøm) har Inspire 4400. Dette er såklart dyrere enn settet koster på web, men da slipper du jo frakt og sånt og du får det hjem med deg med en gang.

Så, om du ikke skal ha noe annet...

Lenke til kommentar

Siden ABIT NF7 S v2.0 faktisk HAR analoge surround utganger, og jeg utifra signaturen påstår at du spiller litt...... se på dette, som jeg kjøpte til lillebror. meget OK lyd, nok bass til å irritere halve hybelhuset, full støtte for dolby digital og alt annet over analoge utganger, ferdig fargekodet, så putt det i maskina og du har full surround. Lillebror gliste i timevis etter at det ble koblet opp. :D

Lenke til kommentar
Siden ABIT NF7 S v2.0 faktisk HAR analoge surround utganger, og jeg utifra signaturen påstår at du spiller litt...... se på dette, som jeg kjøpte til lillebror. meget OK lyd, nok bass til å irritere halve hybelhuset, full støtte for dolby digital og alt annet over analoge utganger, ferdig fargekodet, så putt det i maskina og du har full surround. Lillebror gliste i timevis etter at det ble koblet opp. :D

Ja, må si det frister, men uheldigvis lever jeg på et student budsjett, nå som jeg akkuratt har fått ny pc har jeg ikke så my penger igjen, 6000kr har jeg til å betale 4hybelleier + kjøpe dyre skiolebøker + mat for måneden. Men mpx sitt tilbud hadde jo en fin pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...