Kj3tll Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Halla, setter pris på om dere svarer Ok, problemet oppstår som regel hver gang jeg skal bruke nettbrettet.. Nettbrettet henger seg og slår seg av.. Noen idé-er hva dette kan være? Er dette god forsikringgrunn? - Kjøpte den i august, siden da har alt hengt seg. - Men er blitt forbedret av os-oppdateringene! Skulle tro at android 4.1.2 skulle bli kjappere, men den har et stort hull! - ANY CLUES GUYS AND GIRLS? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvilket app er det som henger seg? Eller er det generelt hele sulamitten? Oppdaterte du til 4.1.2 via trådløst nettverk (OTA) uten å ta factory reset? I første oppgang kan du prøve å cold reebote. Slå av tabben, hold inne volume ned og power knappen. Når skjermen våkner til live, slipp tastene og la den starte i fred. Skal stå Linux cold booting. Lenke til kommentar
Kj3tll Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 igrunnen hele sulamitten til tider.. Når jeg overfører filer til minnekort eller minnepenn, kjører mx videoplayer, nettleser, bilder.. Jeg tok ikke factory reset før oppdateringa .. Skal prøve å rebotte'n, skal bare få bildene ut av'n TAKK for svar Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 igrunnen hele sulamitten til tider.. Når jeg overfører filer til minnekort eller minnepenn, kjører mx videoplayer, nettleser, bilder.. Jeg tok ikke factory reset før oppdateringa .. Skal prøve å rebotte'n, skal bare få bildene ut av'n TAKK for svar Blitt noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå