Grannystyle Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei Jeg har ofte problemer med skype hvor jeg detter ut av samtaler, dette er kun vist jeg blir med i en samtale og ikke "hoster" den, men når jeg hoster er det tilfeller hvor deltakere detter ut, men ikke meg. Har avinstalert og lastet ned nyeste skype, alle oppdateringer er det nyeste, har grei nettlinje så forstår ikke hva som er feil, om noen har noen tips så skrik ut Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har du prøvd på en annen PC? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Fungerer på laptoppen ja :S Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Med detter ut, mener du at du bare blir muta/lyden blir borte eller at det er som om du skulle ha lagt på selv? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Er som jeg skulle ha lagt på. detter ut så prøver den å ringe opp samtalen igjen, så kommer jeg inn, men da hører jeg ikke noen og så detter det ut igjen helt. så kan jeg trykke "bli med i samtalen" og da funker det en liten stund før det samme skjer igjen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg husker jeg hadde noe lignende problemer for et års tid siden. Løsningen for min del var å degradere Skype til et par versjoner tidligere, frem til de slapp en ny versjon. Hvor lenge har dette problemet vedvart? Oppgjennom flere versjoner/oppdateringer? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 hmm, kanskje jeg må gjøre det, har kun vært nå i det siste, så kan hende oppdatering ødla hele sulamitten! Takker for svar vertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå