VargAamo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Gir opptil dobbel så raskt spillytelse som Nvidias toppmodell. Test: Asus ROG ARES II Radeon HD 7970 GHz x 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 DAT power consumption Uansett, synd jeg har dårlig erfaring med to-brikke-kort og får forbi med engang jeg ser de :-P 2 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Gleder meg til kort som dette her blir standard! 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Gleder meg til kort som dette her blir standard! Da er nok kravet høyere også! 2 Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) nesten dobbel ytelse som 690, men så koster det nesten dobbelt så mye også, så kan ikke si at det er så mye å skryte av. Endret 5. februar 2013 av Blazer 1 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg kan ikke si jeg er så fryktelig imponert. 1 Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vil to 7970 i crossfire yte likt som dette? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Pliz test this in Crossfire!!! :F Lenke til kommentar
Populært innlegg stoff3r Skrevet 5. februar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. februar 2013 "But can it run a lousy implemented console-port?" 11 Lenke til kommentar
dbass Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Latterlige temperaturer. Det kan være at Asus har testet dette kortet i et kabinett, tilsvarende med et 690, hvor da temperaturen rundt 690 blir en del varmere kontra ARES II suger kaldluft fra utsiden. Det høres mer realistisk ut med disse 31 gradene de skryter av Det kan jo okgså være dem har målt i fahrenheit. Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 DAT power consumption Uansett, synd jeg har dårlig erfaring med to-brikke-kort og får forbi med engang jeg ser de :-P Hehe, nå var ikke det så alt for galt med tanke på et fullverdig dobbelkort... Jeg har enda bilder et sted av når jeg testa Asus Rampage 3 Ext , GTX480 SLI Overklokka @ 825 / 2100 , i7-920 @ 4,1 ghz , og kjørte Intel Burntest + FurMark samtidig, og wattmeteret peaka på 1084Watt !! .. ut fra veggkontakten.. Corsair HX1050 psu. DET var varmepumpe gitt godt det har skjedd litt siden den gang hehe. Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ganske imponert over ytelsen, men til den prisen kan ein nesten kjøpe tre 7970 kort og kjøyre i CFX. Litt skuffa over att de ikkje brukte dei aller nyaste drivarane, då eg har fått merkbart bedre ytelse i nesten samtlige spel med mitt 7850 kort. Er det noko eg ikkje fekk med meg sidan det kjøyrer 12.11? :o Lenke til kommentar
tabbeber Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 ^ Ah, de bruker faste drivera. Silly me. ^.- Lenke til kommentar
jollis Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde vært moro å sett hva som var ekstrem kort for en 5-6 år siden. og hvor på galeien vi er i dag :-) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 men til den prisen kan ein nesten kjøpe tre 7970 kort og kjøyre i CFX. Ikke nesten engang. 3 slike: http://www.dustinhome.no/product/5010654982/asus-radeon-hd7970-matrix-3gb-pci-e-dvi-dp/?utm_campaign=prisjakt&utm_source=prisjakt.no&utm_medium=pricecompare&utm_content=1185 = 10 tusen. Standardkort er selvsagt billigere. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 DAT power consumption :pUansett, synd jeg har dårlig erfaring med to-brikke-kort og får forbi med engang jeg ser de :-P Skal nok aldri kjøpe dual-gpu kort igjen, større waste of money skal en lete lenge etter. 3 Lenke til kommentar
dolten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Synd det er closed loop kjøling da man ville heller sett meir entusiast form for radiator(eventuell mulighet for utbytting). Ellers savner en kjapp test med å bytte ut Asus sine vifter med 3'e part for å sjå om støynivået går ned iforhold til kjøleevne. Ellers antar eg den viften man ikkje kan bytte så lett bråker mest, som ligger på skjermkortet. For all del eit monster av eit kort, og liker godt generell god score på høge oppløsningar. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Finfin test av et brutalt kort( som jeg aldri kommer til å få råd til). Så er det bare å vente til Nvidia kommer med noe bedre – og vi har ikke engang overklokket det. ...men det kommer i en egen artikkel antar jeg??? 1 Lenke til kommentar
Bjynne Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan er ytelsen i 3dmark Fire Strike? Crysis 3? vs GTX 690. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå