Lami Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Hvordan adder jeg wudgets med Dashboard X? Får ikonene til å jiggle og holder nede fingern på en ledig plass, men ingenting. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Hm, det virker å stemme det. Kan det være at Dashboard X ikke er slått på? Inn i Innstillinger og bla deg ned til Dashboard X. Sjekk at "Long tap to edit mode" står på. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Takk - fikk ordnet. Restart av springboard for annen gang fikset det. Ihvertfall... Bare hos meg nedlasting på Cydia går dritt treigt? Prøvd flere apps nå men alle er like treige! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 wudgets sorry, måtte bare le litt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Heheh, sånn går det når man skriver på mobil, ikke alltid man treffer. Men AdBlocker får jeg ikke til. Velger appen under "Other apps" men reklamen er fortsatt i appen. :/ Og, tips til app som setter passord på apps? Sånn at man må ha passord for å se på bildene, hehe... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Heheh, sånn går det når man skriver på mobil, ikke alltid man treffer. Men AdBlocker får jeg ikke til. Velger appen under "Other apps" men reklamen er fortsatt i appen. :/ Og, tips til app som setter passord på apps? Sånn at man må ha passord for å se på bildene, hehe... Applocker er fin Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Takk - den funket utmerket! Finnes det equalizer app nå som den er jb'a? Skulle gjerne stilt på bass-nivået når jeg hører på musikk gjennom Spotify. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Noen av dere som bruker Auxo? Jeg brukte det litt, men fant ut a det gjorde tlf min ustabil... Restartet seg ofte og gikk i safe mode osv. Flere som har opplevd det samme? Har iPhone 4, og det var "gratis" versjonen som ble brukt ... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Noen av dere som bruker Auxo? Jeg brukte det litt, men fant ut a det gjorde tlf min ustabil... Restartet seg ofte og gikk i safe mode osv. Flere som har opplevd det samme? Har iPhone 4, og det var "gratis" versjonen som ble brukt ... Opplevde at den hadde litt problem i starten, ja. Trur det meste har blitt fiksa no då Har vel litt med at betalversjonen ofte blir oppdatert endel fortare enn den som er "gratis" Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Okei, får se om jeg inne prøver den igjen da Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Noen av dere som bruker Auxo? Jeg brukte det litt, men fant ut a det gjorde tlf min ustabil... Restartet seg ofte og gikk i safe mode osv. Flere som har opplevd det samme? Har iPhone 4, og det var "gratis" versjonen som ble brukt ... Telefonen min restarter seg i ny og ne. Har Auxo installert, sikkert den som fucker det opp! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ja, jeg kom frem til at det var Auxo ihvertfall, da jeg deaktiverte/slettet en og en app frem til jeg fant syndern! Lenke til kommentar
0wner170 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Var veldig mange gode tweaks men om det er bare 3 widgets? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hva er risikoen ved å Jailbreake iPhone? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 About lister 6 punkter http://netsecurity.about.com/od/iphoneipodtouchapps/a/Is-Jailbreaking-Your-iPhone-Safe.htm Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Mener å ha sett en tweak som lar deg legge til flere apps i en mappe. Noen som vet? Nvm. Fant "Infinifolders" for de som lurte Endret 4. mars 2013 av Bibow Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg bruker FolderEnhancer til det. Har en del fine tweaks, som å få folderen opp på hele skjermen. Samt at man kan stable mapper inni mapper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 (endret) Da var min iPhone jailbroken, noen apps dere kan anbefale? Edit: Gikk tilbake til defult. Endret 10. mars 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Auxo, NoNewsIsGoodNews, NCsettings, Springtomize 2, infinifolders, gridlock, Barrel, adblocker, f.lux, Mapsopener, Protube extension for youtube, resetallkiller, Software update killer, zeppelin Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Da var min iPhone jailbroken, noen apps dere kan anbefale? Edit: Gikk tilbake til defult. Er litt nysgjerrig. Koffor? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå