AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei. Har kjent en jente et halvt år, vi går begge på høyskole. Jeg er 21 og hun er 24. Vi har alltid gått å køddet med vår spesielle humor på skolen, som tilfeldigvis er utrolig lik. Hun har ved flere ganger sagt at det kunne aldri blitt noe mer mellom oss, noe som senere viser seg å være en motsatt taktikk (dette har hun innrømmet). For ca. 1mnd siden var vi ute med klassen, og hun fulgte etter meg når jeg gikk hjem. Og hun ble med inn og vi hadde sex og kosing hele natten.. Har nå vært med henne flere ganger både edru og ikke-edru både med og uten sex. Vi ringer og sender meldinger til hverandre ganske ofte. Problemet mitt nå er at jeg begynner å få følelser for henne, og jeg er så sinnsykt usikker på hva hun vil.. Noen som kan hjelpe meg å bli mer sikker på hva hun virkelig vil. Kjenner jeg blir gal i hode av dette her!!! Anonym poster: a1ed43e33d2e65aa9dd612344b1dbfb4 Anonym poster: a1ed43e33d2e65aa9dd612344b1dbfb4 Lenke til kommentar
Hopdidum Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vær så ærlig og forståelig som bare mulig. Si til hun hvordan du føler, men ikke som om det er noe negativt. Eller bare se ann ståa. Hvis hun har noen nære venninner så kan du evt. spørre de om hvordan hun føler? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg ville ikke anbefalt noen av taktikkene til Hopdidum. Å "si hva du føler" blir ofte litt mye for jentene. De liker det som oftest som det er, hvis de vil noe mer så pleier de å si ifra. Å spørre venninnene kommer GARANTERT til å backfire. De vil fortelle det til henne og du vil fremstå som usikker. Kos deg i situasjonen som er, nyt den, lev i nået. Lenke til kommentar
Hopdidum Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er jente sjæl så sier bare hva jeg hadde foretrukket. Selvfølgelig er alle forskjellige. Det å blotte følelser, spesielt hvis du ikke har et veldig åpent forhold fra før av, kan komme som en overraskelse, såklart, men ikke nødvendigvis noe negativt. Tenk om hun begynner å få følelser også men er for sjenert til å si noe? Og har hu ikke det, ja nei da er det opp til dere om hva dere vil gjøre. Jepp, venninna kommer nok antagelig til å si det til jenta. Men hva er så gærent med det? Ser ikke noe åpenbart negativt med det (selv det å være usikker kan være bra i enkelte tilfeller). Selv om jeg er sikker på at hu foretrekker at du kommer rett til henne med det i stedet. Ærlighet varer lengst sier jeg bare! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Selv om du er jente og foretrekker det slik, så regner jeg med at hvordan man sier det utgjør en veldig stor forskjell. "Du er min ene og jeg håper du også elsker meg" vs. "Jeg liker godt å være med deg". Som Nittut sier, så blir det ofte for mye for de fleste jenter. Jeg har heller ikke hatt noen god erfaring med det, og har heller ikke lest om veldig mange andre som har det. Romantiske filmer =/= virkeligheten i de aller fleste tilfeller. Det beste er å vise at du liker henne gjennom dine intensjoner. Ta henne med på ting, kyss henne, ha sex. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Spør henne. Noe sånt som "jeg lurer litt på hvor jeg har deg her. Har du lyst til å dra dette lenger, eller er du fornøyd med sånn som vi har det nå...? Lenke til kommentar
MonsterTurbine Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Spør henne. Noe sånt som "jeg lurer litt på hvor jeg har deg her. Har du lyst til å dra dette lenger, eller er du fornøyd med sånn som vi har det nå...? Hvorfor lure så jævlig på "hvor han har henne"? Lev livet og nyt denne situasjonen og gjør alt det logaritmemannen sier i siste setning over her. Stresser ikke du med det vil det ikke stresse henne heller - begynner du å stresse med det og skal brette ut om det for henne har jeg akkurat samme erfaring som de over her. Det blir for mye for jenta og alt går åt skogen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Hvorfor lure så jævlig på "hvor han har henne"? Lev livet og nyt denne situasjonen og gjør alt det logaritmemannen sier i siste setning over her. Stresser ikke du med det vil det ikke stresse henne heller - begynner du å stresse med det og skal brette ut om det for henne har jeg akkurat samme erfaring som de over her. Det blir for mye for jenta og alt går åt skogen. For å slippe å bygge opp forventninger som kanskje ikke innfris. Jeg ville i alle fall syntes det var lettere å forholde meg til saken om jeg visste om det var "this is it, enjoy it" eller "kanskje mer". Karen er jo tydeligvis ikke fornøyd med situasjonen som den er nå siden han skriver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå