TheHawk Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Dont feed the troll :-| 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Hei. Jeg skal møte en jente jeg har chatta mye med den siste uken på lørdag, men jeg er redd for at d skal bli fryktelig kleint. Hva kan vi snakke om? Vi er begge klare for sex, men hvor kunne d vært? Kan værken være hos meg eller henne:S hun har hatt sex før, men aldri jeg, så frykter at det også kan bli pinlig. Litt shady å gjøre det på dass...:S noen tips til en eller flere av disse punktene?? Hilsen gutt (16) Vær deg selv. Snakk om det du er interessert i, og dersom dere deler interesser -- så er hun interessert i det samme. Dersom hun ikke liker deg når du er deg selv, så passet dere ikke sammen. Bare pass på å være nystelt -- uansett -- da førsteinntrykket i levende live er svært viktig for mennesker. 0: Hotell 1: Hjemme hos deg 2: Hjemme hos henne 3: Hjemme hos en eldre venn 4: I skogen 5: I en bod 6: I hjørnet på et utested 7: På loftet på et utested 8: På toalettet på et utested Spør din far om penger til en VIKTIG date. Endret 6. februar 2013 av Red Frostraven 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Du vet vel at jenter alltid er penere på bilder enn i virkeligheten? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Joda, men d er jeg og;) D skal uansett mye til for å fake seg så deilig:O Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt som trengs er google bildesøk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Du vet vel at jenter alltid er penere på bilder enn i virkeligheten? Dette stemmer ikke alltid. Er man ufotogen blir man fort styggere på bilder! 1 Lenke til kommentar
me1 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2013 Sant^ jeg er ufotogen:) håper jeg..:S Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Dette stemmer ikke alltid. Er man ufotogen blir man fort styggere på bilder! Veldig sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå