Osnes Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Idag bestilte jeg 6 varer fra eBay. Når jeg betalte via PayPal endret jeg adressen da der stod gammel adresse, men når jeg fikk mail stod der at varene er sendt til gammel adresse!!! What to do?! Varene er små og fra forskjellige sendere, så de sendes nok i brev, ikke pakke. Blir de levert til gammel adresse, eller returnerer posten dem? Jeg fikk ikke noe sporingsnr.. Jeg trenger virkelig det jeg har bestilt, så dette er litt krise! Har noen noen erfaringer med dette? Noen som har bestilt ting som har komt til gammel adresse? For det er null problem om varene blir levert til gammel adresse, min bror bor der. Men blir det returnert får jeg problemer.. Trenger svar ASAP! ) Lenke til kommentar
Hopdidum Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tror nesten du burde ringe det lokale postkontore og forklare situasjonen for de. Lenke til kommentar
Osnes Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Tror nesten du burde ringe det lokale postkontore og forklare situasjonen for de. Ja, snakket med min bror som jobbet i posten nå Jeg bor i en ganske liten by, så han mente at pakkene sikkert kommer frem til gamle adressen istedenfor å bli returnert, heldigvis! Siden plassen her er litt sann alle-kjenner-alle bør det mest sannsynlig komme frem. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det er vel bare å sende mail til de du har kjøpt varene fra...før de sender dem. Endret 5. februar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Osnes Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Det er vel bare å sende mail til de du har kjøpt varene fra...før de sender dem. Jepp, det har jeg gjort. Men 1 av varene har allerede blitt sent.. Menmen, håper alt ordner seg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå