Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Skal prøve å lage denne posten så kort som mulig så det blir sikkert litt rotete..

Det er snakk om denne jenta i klassen min da. Vi begge kjenner hverandre godt. Vi har gått på samme skole siden første klasse men da for det meste i parallell klassen(Går andreåret på videregående at the moment). Men nå når vi begynnte på VGS var hun den jeg kjente fra før. Så nå har vi da blitt bedre kjent osvosv. Så ja, vi har fått god kontakt på skolen men ikke på fritiden. Så vi kan si det sånn at jeg har ett lite crush på henne da. Kan legge til en detalj som er kanskje et tegn? Vi tar samme buss til skolen hver dag og da bruker hun å sende et smil til meg hver dag! Og jeg har lagt merke til at dette er ikke noe hun gjør til hvem som helst.

Nå sist helg hadde vi Klasse fest. (Dette er egentlig den første festen jeg har vært på siden jeg aldri blir invitert osvosv :/)

siden ingen hadde sett meg sånn ordentlig full hadde de planer om å skjenke meg. når jeg kom på festen begynte det litt tregt, tok et par drinker og pratet med noen klasse kamerater. Så kom det en gjeng til festen, inkludert denne jenta det er snakk om. Så hun kom opp hvor jeg satt med noen klassekamerater og ba ei om å flytte seg så hun kunne sitte ved meg. Deretter tok hun fram et par shots til meg og henne. Merk dere, bare oss to, de andre satt der bare og så merkelig på oss. fikk også høre fra en at han syntes det var litt merkelig at hun kom rett til meg og begynte å gi meg drikke. Litt senere når vi ble mer brisen begynte hun med mer kropps kontakt. Hun begynte å lene seg til meg, tok på meg osv. Jeg ble også henne ut for å dele en røyk flere ganger den kvelden.

Hva tenker dere? Er hun keen på meg, ga hun meg enormt masse hint? eller er det ren tilfeldighet ?

Anonym poster: a977f43c440ca45b381ae59c987a7967 Anonym poster: a977f43c440ca45b381ae59c987a7967

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde dra ned buksa og daske henne i ansiktet med penisen din.

Fra spøk til revolver: Hva med at du gir litt kroppskontakt tilbake, i edru tilstand. Bare når dere har en samtale f. eks, eller når dere går ved siden av hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...