Gå til innhold

Logitech G400

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte den Logitech G400 mus for omtrent 13 mnd siden, og kjøpte den da fordi jeg hadde forsått det slik at logitech-produktene har god kvalitet. Jeg har allerede eid en rekke logitech-produkter, og aldri hatt problem med de. Denne derimot, etter omtrent 6 mnd begynte jeg å merke småproblemer med den, da justering på mindre sensitivtet-knappen sluttet å fungere, med mindre jeg presset den HARDT inn 4-5 ganger. Videre, i september oppdaget jeg at høyre-museklikk var begynt å bli sløv. I spill hvor jeg bruker høyre-knappen feks deus ex og skyrim, ville ikke høyre-klikk fungere. Vanlig høyreklikk i nettleser e.l fungerer riktignok greit.

Nå har jeg møtt på et nytt problem, og muligens det siste, maskinen finner ikke musen når jeg kobler den til. Noen ganger så begynner ikke laseren på musen å lyse i det heletatt, og andre ganger lyser den i 5 sekunder, før det kommer opp en gul varseltrekant på maskinen som sier noe om at enheten ikke kjennes igjen, eller noe.

Musen er behandlet pent, og burde ikke være utslitt iløpet av de 13 månedene jeg har brukt den. Er det muligheter for meg å kontakte Logitech eller dustinhome (hvor jeg kjøpte musen) for å få den reparert? :)

På fohånd takk.

Mvh. Werchio

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg har sendt inn sitt Logitech g35 headset minst 3 ganger nå til Logitech. Så hadde gitt mening om du også kunne det :p

Hvordan går jeg frem da? Via e-post/telefon? Har du en adresse/nummer?

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...