derp123 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hei jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg å rette denne spanske teksten: Voy a hablar de mascota llama. Lama es un camélido sudamericano animales que viven en muchas partes de Argentina. Llamas ha sido muy importante para los argentinos durante muchos años. Argentinos han cortado las llamas y los mataron por su carne. La carne de la lama es jugosa y nutritiva. Los argentinos han bebido la leche del lama por muchos años, no va a estar bebiendo mucho ahora, pero se usa mucho antes. Las llamas tienen una reputación por escupir a otros, escupir llamas, de hecho, cuando en realidad están asustados y se sienten amenazados. Llamas en grupos al igual que las ovejas y pastan. Creo que las llamas son un animal majestuoso y están muy bien. Gracias. Dette er den norske: Jeg skal snakke om dyret lama. Lama er et sør amerikansk kamel dyr som oppholder seg i store deler av argentina. Lamaer har vært meget viktig for argentinere i mange år. Argentinerne har klipt lamaer og slaktet dem for å få kjøtt. Kjøttet til lamaen er saftig og næringsrikt. Argentinere har drukket melken til lamaen i mange år, det blir ikke drukket så mye nå men ble brukt veldig mye før. Lamaer har et kjent rykte for å spytte andre, lamaer spytter faktisk når de blir veldig redde og føler seg truet. Lamaer går i flokk akkurat som sauer og de beiter. Jeg synes lamaer er et majestetisk dyr og de er veldig fine. Takk for meg. Trenger svar fast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 5. februar 2013 av derp123 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Srry. Har tysk... Jeg og, desverre! Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Voy contar dela mascota llama. La llama es un camélido sudamericano. Las llamas viven en gran partes de Argentina.(vetdafaen hvordan jeg ville ha sagt i store deler egentlig) Llamas han/son sido muy importantes a los argentinos por muchos años. Argentinos las han cortado y son matadas por su carne. La carne de la llama es jugosa y nutritiva. Los argentinos han bebido la leche de la lama por muchos años, no se bebe mucho hoy en día, pero se usaba hacerlo mucho antes. Las llamas han una reputación de escupir a otros, en realidad escupon solo cuando están asustadas y se sienten amenazadas. NEI FAEN HELLER GIDDER IKKE RETTE DENNE GOOGLE TRANSLATE TEKSTEN DIN. HELVETE HELLER 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå