Gå til innhold

Trenger et kraftig Windows 8 Pro nettbrett.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg trenger et kraftig helst 128 Gb Windows 8 nettbrett, med simkort som jeg kan bruke til å laste opp DreamWeaver kode til mine nettsiter.

Smamsung selger Windows nettbrett som B varer her i Moss til opptil 40 prosent reduserte priser. Så langt har de bare 64 Gb brett.

Hands-on: Microsoft Surface Pro lives up to hype

The Surface Pro starts at $899 for 64GB of storage, or $999 for a 128GB configuration. That's expensive for a tablet, but just a small premium over many Windows 8 touch-enabled ultrabooks this small.

Er det noen som vet om dette kan kjøpes i Norge eller har noen gode forslag til hvilket Windows 8 Pro brett jeg bør kjøpe?

Dette

http://news.cnet.com...arting-at-$799/

er uaktuelt, da jeg på grunn av programmering vil være i MS Windows verden.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok vente litt for å få de skikkelige grombrettene til Norge.

I april sånn ca begynner Lenovo å pushe sine gromme brett, HP begynner vel på samme tiden antar jeg.. Mens Surface Pro kommer en gang uten at noen kan svare helt på når.

Jeg klådde litt på Lenovo sin sak med i7 og avtagbart tastatur under NIC, og synes det ser lovende ut størrelsesmessig i tillegg til at specs er heftige.

Men hva legger du egentlig i kraftig? hva slags maskinvare trenger du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Her

Dette mener verden om Surface Pro

er en norsk omtale av Surface Pro.

Nettsiden AnandTech mener at Surface Pro er så bra som det får blitt med maskinvare som er tilgjengelig nå. Maskinen har en svært god ytelse i rollen som nettbrett, og er for eksempel raskere enn iPad og Android-nettbrett.

AnandTech liker videre fleksibiliteten mellom bruken av Surface Pro som nettbrett og bærbar PC. Byttet mellom de ulike bruksområdene går raskt og sømløst, og nettstedet mener at Microsoft sitter på et stort potensial her.

Driftstiden på batteriet (3 – 6 timer) er derimot latterlig lav, sett i forhold til iPad eller Nexus 10. Sammenlignet med Ultrabook-maskiner er ikke ytelsen like ille, men AnandTech mener at Microsoft må yte like godt i begge leirer

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...