LarZen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Jo. Det er svært liten forskjell på disse konsollene og vanlige PC'er - å bruke PC som en målestokk er absolutt ikke bak mål. Om en ser bort ifra et OS som er optimalisert for spill og at utviklere har brukt vesentlig med tid til å optimalisere spill til å kjøre på gjeldene hardware så ja da er jeg enig. Endret 5. februar 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Blir veldig sur hvis Asia og USA får PS4 et halvt år før oss, det er rett og slett dårlig gjort. http://www.edge-online.com/news/playstation-4-revealed/ Quote: "Development sources with working knowledge of both next generation consoles have told us that PlayStation 4 will be more powerful than the next Xbox, will ship with a redesigned controller and launch by the end of the year in Japan and the US. PlayStation 4s European launch will follow in early 2014." Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tåpelig hvordan? Det finnes uttallige bedre løsninger som er på vei inn på markedet. Valve sin Steam Box og andre ferdigbygde løsninger vil ha en MYE større fordel ovenfor en konsoll. Legg ved en kontroller i ferdigløsningen og steam med big-picture mode så er du på veldig god vei til noe som er 1 million ganger bedre enn enhver konsoll som noen gang vil komme på markedet. Jeg er konsoll gamer og synest naturligvis kommentaren er tåpelig. 2 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dette lover jo bra for AMD sin del da, både Playstation og Xbox skal kjøre rent AMD oppsett. CPU og GPU, hvis ikke det gjør godt for lommeboka til AMD så vet ikke jeg hva som skal til En annen ting er jo at utviklere av spill har jo egentlig laget til begge konsoler med engang? Funker det på den ene så MÅ det jo funke på den andre? Så blir det spennende å se hvilken som blir mest overlegen med tanke på at det er så utrolig lite som skiller dem. Uansett er det nok xbox'n jeg kommer til å gå for da jeg har 360 nå og er veldig fornøyd med den. 1 Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Om en ser bort ifra et OS som er optimalisert for spill og at utviklere har brukt vesentlig med tid til å optimalisere spill til å kjøre på gjeldene hardware så ja da er jeg enig. Ja, dette er jeg inneforstått med og det fremkommer "så smått" i starten av kommentaren (i sitat til artikelen). Dette lover jo bra for AMD sin del da, både Playstation og Xbox skal kjøre rent AMD oppsett. CPU og GPU, hvis ikke det gjør godt for lommeboka til AMD så vet ikke jeg hva som skal til En annen ting er jo at utviklere av spill har jo egentlig laget til begge konsoler med engang? Funker det på den ene så MÅ det jo funke på den andre? Så blir det spennende å se hvilken som blir mest overlegen med tanke på at det er så utrolig lite som skiller dem. Uansett er det nok xbox'n jeg kommer til å gå for da jeg har 360 nå og er veldig fornøyd med den. Ja, bra for AMD og bra for oss alle at det holdes liv i flere prosessoraktører. Om ikke annet blir vel arkitekturen langt mer sammenlignbar mellom de to enn tidligere selv om OS såklart vil være forskjellig. Hva det har å si i praksis gjennstår vel bare å se! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Nei for all del behold den gamle Ps kontrolleren og heller lag en ekstra til sytpeisene med følsomme fingrer. Men L3 og R3 kan de godt fjerne Endret 5. februar 2013 av Realzi Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Nei for all del behold den gamle Ps kontrolleren og heller lag en ekstra til sytpeisene med følsomme fingrer. Men L3 og R3 kan de godt fjerne Dei kunne godt laget en bedre kontroller, også kunne dei sørget for at den gamle kunne brukes på PS4. Everybody win. Endret 5. februar 2013 av JoseCuervo 3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Crysis 2 spillte jeg på Xbox 360, og det kan måle seg med Uncharted. Dustete påfunn, og stemmer ikke i det hele tatt. Crysis 2 er en forferdelig blurfest med elendig framerate, og ja, jeg spilte det på 360 med spillet installert på harddisken. Tåpelig hvordan? Det finnes uttallige bedre løsninger som er på vei inn på markedet. Valve sin Steam Box og andre ferdigbygde løsninger vil ha en MYE større fordel ovenfor en konsoll. Legg ved en kontroller i ferdigløsningen og steam med big-picture mode så er du på veldig god vei til noe som er 1 million ganger bedre enn enhver konsoll som noen gang vil komme på markedet. $999? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dei kunne godt laget en bedre kontroller, også kunne dei sørget for at den gamle kunne brukes på PS4. Everybody win. Ryktene sier at DS3 vil fungere med PS4. Og jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle være tilfellet. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tåpelig hvordan? Det finnes uttallige bedre løsninger som er på vei inn på markedet. Valve sin Steam Box og andre ferdigbygde løsninger vil ha en MYE større fordel ovenfor en konsoll. Legg ved en kontroller i ferdigløsningen og steam med big-picture mode så er du på veldig god vei til noe som er 1 million ganger bedre enn enhver konsoll som noen gang vil komme på markedet. Ja, hvis man er villig til å betale for det. I tillegg er det fortsatt en god del konsolleksklusive spill, så det er tidvis litt vrient å unngå dem. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Sony burde tenkt mer på ergonomi. Xbox 360 sin kontroller er MYE mer behagelig å bruke, da analogspakene sitter mer logisk i forhold til hvor du har tomlene. Det er vel faktisk helt opp til hver enkelt om hva de føler hendene deres er mest behagelige med. Sony har kunnet komme ut med 2 spaker, en Original og en "Ny" noe i den duren du prater om. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det virker som om PC-folket er nesten mer spent på de nye konsollene enn konsoll-folket er 6 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan vil neste PlayStation og Xbox klare seg mot rimelige Oyua? Mer interessant er vel hvordan de vil klare seg mot Steambox. Hvis den blir godt utført teknisk sett tror jeg det er lite som vil hindre at den tar over store deler av markedet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ja, det er en spennendes framtid vi har i vente. Det verste av alt er at alle konsollene som kommer ut havner i stua mi. Dyrt, men jævla gøy. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mer interessant er vel hvordan de vil klare seg mot Steambox. Hvis den blir godt utført teknisk sett tror jeg det er lite som vil hindre at den tar over store deler av markedet. Søtt hvordan PC-spillere tror at en potensiell Steambox faktisk kan bli en realitet, og attpåtil at den skal kunne bli en suksess. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er vel faktisk helt opp til hver enkelt om hva de føler hendene deres er mest behagelige med. Og akkurat her viser konsollmodellen en av sine største svakheter: Dårlig med valgmuligheter. Både PS3- og 360-kontrollene har fordeler og ulemper, og ideelt sett burde hvorvidt du vil spille Uncharted eller Halo diktere utformingen på håndkontrolleren. Søtt hvordan PC-spillere tror at en potensiell Steambox faktisk kan bli en realitet, og attpåtil at den skal kunne bli en suksess. Suksess er relativt, men du mener det er latterlig å tro noe annet enn at hele prosjektet er vaporware? Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Søtt hvordan PC-spillere tror at en potensiell Steambox faktisk kan bli en realitet, og attpåtil at den skal kunne bli en suksess. En boks med større spillbibliotek og billigere spill enn både xbox live og PSN why not? Endret 5. februar 2013 av Zimmerh 2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Sony burde tenkt mer på ergonomi. Xbox 360 sin kontroller er MYE mer behagelig å bruke, da analogspakene sitter mer logisk i forhold til hvor du har tomlene.Hver sin smak. For min del føles Xbox-kontrolleren ut omtrent slik jeg vil anta det føles å holde en flodhest mellom hendene. Enig der. Er glad vi har 2 alternativer. Jeg for min del misliker xbox kontrolleren pågrunn av tyngden, dårlige sticker og skulder knapper. PS kontrollern er for meg perfekt, men så vil det være motsatt for andre Ellers litt mer onT: Spent på hva som blir avduket. Har egentlig ikke noen planer om å kjøpe konsoller denne generasjonen etter skuffelsen fra den generasjonen vi har gått igjennom nå og innkjøpelse av ny PC, men hvis ryktene stemmer angående hvor lett det er å jobbe med PS4 m.m, så er det veldig intressant.. Kanskje jeg kan ha et lite håp om at de klarer å lage en verdig oppfølger til Socom 2 fra ps2. Var ikke vanskelig å skjønne at (itillegg til mye annet) det var vanskelig å lage et så gjennomført spilt som socom 2 var, på en PS3. Endret 5. februar 2013 av Ipad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå