Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei. Nå som valentines day er rett rundt hjørnet har jeg begynt å lage planer. Dette er vår 2. valentine sammen og jeg har lyst til å bryte litt ut av "kino og middag" boksen. Det første jeg tenkte på var å gjøre noe helt uvanlig, dra å spille paintball, laser spill, dra på rafting, eller gjøre en annen aktivitet sammen. Bosatt i Bergen og tenkte kanskje å ta turen til Voss, dra på rafting og prøve vindtunellen de har der (alt uten at kjæresten veit hva vi skal), også enten leie hotell der, eller komme hjem og spise god mat her hjemme. Men tross alle idéer er det ikke så lett å gjennomføre. Paintball, laser spill, osv er jo ikke spesielt morsomt om man bare er to. Det er heller ikke veldig mye drop in muligheter her i Bergen. Når det kommer til rafting, så er jo det litt korttenkt mtp at vi er i februar, og det er mye is og kaldt vann Vindtunellen i Voss tar jo ca 10 min, og er litt mye styr å komme seg dit for bare 10 minutter. Føler at alt jeg har vært innom til nå hadde vært mye bedre enn alle verdens blomster og sjokolade. Vil heller at vi skal gjøre noe sammen, enn å bruke pengene på gaver. Noen andre forslag på hva man kan gjøre? Vi er jo begge glad i litt action og prøve nye ting. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Fjelltur med piknik og pikk? Nei, men jo, seriøst. Du har gode ideer. Følg det du selv tenker. Det funker fint Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 GoCart kan vel være noe? Tror det skal være en med Nestun og en ute med Åsane Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Sjekket opp det, men så ut som banen jeg fant her var nedlagt. Skulle liksom ikke være så lett det her Lenke til kommentar
Danek Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Iskøyting er jo alltids en klassiker. og så en rolig tur på promenaden Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 er det valentins snart!? fanken von ranken jeg har glemt å kjøpe cyanid og eksplosive tabletter 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå