RBW Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Flere og flere nordmenn vil ha store TV-er i stua. Vi vil ha digre TV-er Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kjøpte meg en Samsung 52" plasma i høst for bruk til TV og film og gav 4995kr, tror den nå koster litt over 4k. Den hadde 2012 panel og 2012 elektronikk, men altså ikke 3D og smart-TV, og derfor var den halve prisen... For hvem hadde vel trodd det? At folk ville bruke TV til å se på TV... 2 Lenke til kommentar
Norlig Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 vil ikkje kjøpe TV neste gang, da blir det projector på meg Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 vil ikkje kjøpe TV neste gang, da blir det projector på meg Er ikke projektorer fremdeles dyre, med lav oppløsning, dårlig skarphet, og enormt plasskrav? Du må vel ha en hvit og jevnt lakkert helvegg for at det skal lønne seg å bruke en slik? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tja...Jeg klarer meg fortsatt med 55". Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Alt under 50" er bare en skjerm, ikke et fjernsyn 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Er ikke projektorer fremdeles dyre, med lav oppløsning, dårlig skarphet, og enormt plasskrav? Du må vel ha en hvit og jevnt lakkert helvegg for at det skal lønne seg å bruke en slik? De har vel omtrent samme skarphet som en TV av tilsvarende størrelse? Og de har absolutt noen fordeler også. Jeg vil feks ikke si prosjektorer er dyre, tvert imot er de billige. (for størrelsen) AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Alt under 50" er bare en skjerm, ikke et fjernsyn Digital fotoramme. Endret 5. februar 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da kollegaen min på jobb fikk høre at jeg hadde kjøpt en 65" til 14k, ble hun helt overgitt. Hun mente jeg var gal. Da gjorde jeg henne oppmerksom på at hun antakelig brukte mer på røyk i løpet av et år. Hun ble svar skyldig ... 3 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 LED 3D større enn 55" er for dyyyyyrt. Ventet på at Philips lanserer ny toppmodell med ambilight :-) betaler helst ikke over 15000. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 De har vel omtrent samme skarphet som en TV av tilsvarende størrelse? Og de har absolutt noen fordeler også. Jeg vil feks ikke si prosjektorer er dyre, tvert imot er de billige. (for størrelsen) AtW Her er noen DLP projektorer i full HD 3D ready, vil ikke si at prisen er gale. Lerret ca 1000kr for de billigste. http://www.prisjakt.no/category.php?b=s112945660#rparams=b=s112945689Har selv en gammel Optoma HD800X med 90" lerret. kjempefornøyd Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da kollegaen min på jobb fikk høre at jeg hadde kjøpt en 65" til 14k, ble hun helt overgitt. Hun mente jeg var gal. Da gjorde jeg henne oppmerksom på at hun antakelig brukte mer på røyk i løpet av et år. Hun ble svar skyldig ... Hvilken 65" har du? Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hvilken 65" har du? LG 65LM620T. Den har vært på salg på expert. Nå koster den over 17k igjen, men kanskje den kommer på tilbud igjen Edit: Den koster 14999,- hos Expert nå. Endret 5. februar 2013 av 96abrevs Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Må man ikke ha en drøyt stor skjerm for å få utbytte av 4K? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Skulle gjerne sette toppmodellene uten "smarttv" delen.. Lenke til kommentar
s13 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Får klare meg med 65" inntil videre, men hadde jo vært greit å byttet til noe større. Da kunne den istedet erstattet lille 55 tommeren på soverommet Endret 5. februar 2013 av s13 1 Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Jeg ler ofte når jeg ser hvor nærme sine store flotte TVer enkelte sitter. Nå har de heldigvis begynnt å bli så bra at jeg kan sitte så nærme uten å se rutenett, men de har katastrofalt dårlig ppi likevel... Enda morsommere er det når de samme folka som har en TV med en ppi på 40-80 klager på nettbrett og mobiler som har under 200 har dårlig skjerm sammtidig som de sitter absurd nærme TVen....... Lenke til kommentar
Choppercon Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 vil ikkje kjøpe TV neste gang, da blir det projector på meg Er ikke projektorer fremdeles dyre, med lav oppløsning, dårlig skarphet, og enormt plasskrav?Du må vel ha en hvit og jevnt lakkert helvegg for at det skal lønne seg å bruke en slik? Hvit og jenvnt lakkert helvegg? Da fårstår jeg hvorfor du har opplevd dårlig oppløsning og skarphet! Om du skal ha prosjektor må du ha et skikkelig litt grålig lerret! Gjerne med ramme rundt, da føles den ut som en tv. Har selv en veldig god "Projektor"-tv med Fullhd 3D som jeg brukte rundt 13000 på og er 92 tommer. Sitter du 3m unna har du akkuratt samme opplevelsen som på en tv. Finn prisen for en 92 tommer tv da. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå