Gå til innhold

Erfaringer om Oles Trafikkskule - Hareid?

Vip3r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok klasse B med han for noen år siden, gikk effektivt og raskt og han var veldig fleksibel med kjøretimene. Fikk kjøre når det måtte passe for meg. Lærerik og grei er han også, bestod lett oppkjøringen etter å ta de obligatoriske timene hans, så var ikke behov for ekstratimer.

Vet ikke om han enda har langkjøringsopplegget der glatt og langkjøring går til Tynset med overnatting, men det var en fin 1dags getaway der vi var 2 elever som byttet på å kjøre. Sosialt og kjekt, ble noen mil og morsomme historier fra hans tidligere taxidager.. :)

Ellers ble vi aldri enige om forbikjøringsdelen :p Der jeg er av typen som nokså ofte trer klampen i bunn om jeg skal kjøre forbi noen (vil jo komme inn på mitt felt igjen raskest mulig) men var ikke så populært når jeg skulle ta forbikjøring for første gang med Ole, girte ned og plantet gassen i dørken så 1.9TDi'en fikk kjøre seg det den var god for :D fikk klar beskjed om at dette var slik dårlige taxisjåfører gjorde, ble minnet på at det er turbodiesel jeg kjører og ikke bensinbil :green:

Så mottoet der er: Skal du kjøre forbi noen så skal du holde fartsgrensen :p (forøvrig det regelverket sier også)

Men uansett, alt i alt veldig bra opplegg han kjører, har ingenting å utsette på noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...