Trygve Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 I går frigjorde jeg 10 gb, men plutselig så får jeg melding opp om at datamaskinen er full. Jeg har ikke lastet ned noe eller lagt inn noe som skal ta plass i det hele tatt. Noen som vet hva som gjør at dette skjer og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er vel temp-filer o.l. som fyller seg opp. Prøv et av disse programmene for å få et visuelt overblikk på hva som tar opp plassen. I tidligere utgaver av OS X var det vanlig å frigjøre lagringsplass ved å slette språkfiler man ikke trengte med Monolingual. Hva slags Mac har du, hvor gammel er den, hvilken versjon av OS X bruker du og når ble den installert? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Det er en macbook air, og den ble kjøpt for rundt et år siden Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Mulig det er lokal backup for TimeMachine. Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Tømt papirkurven? Har vært borte hos en del som har gjort den feilen, full papirkurv med over 200GB i, tømmer den så er det godt med plass. Tømme nedlastning mappen? Den kan raskt bli liggende med .dmg og .zip filer. Avistalert apps helt, bruk f.eks app cleaner 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå