toriamos Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Har flere problemer: For det første, har en "hviletemp" på cpu (i følge Pc Alert III) på 52 grader (Cpu = AMD Athlon 1400) Litt høyt ikke sant? Det tenkte jeg også så jeg bytta til Zalmann 6000 Cu kjøler og vifte, noen forandring i tempen? Nei! Den går faktisk opp til 57 grader ved litt heavy spilling. Videre er viftehastigheten, når den er på maks på kun 2570 rpm, hvordan få den opp til 2800 rpm? Bruker Zalmans "fanmate." Videre har jeg nettopp kjøpt Creative Geforce 3 Ti 200, som jeg trodde hadde en benchmark på over 6000, når jeg kjører 3Dmark 2001 får jeg bare 4713, hvor er flaskehalsen? Har den mye betydning at jeg bruker SDram på hovedkortet istedet for DRram, for benchmarken altså? MEGET takknemmelig for vettuge svar. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Sdram er bare 5 til 10 % raksee i vanlige aplikasjoner, men i openGL er det opptil 50 % ytelse + Så 3dmarks kjører vel d3D så det skal ikke ha så mye å si om du Sdram. Ikke vert å oppgradere for ! Lenke til kommentar
TNP (=Z8N) Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Min pc har en idle på 60 grader, og en en temp på 67 når jeg har spilt en stund.. bruker en SIBAK 1515B på en 1,4 t-bird... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå