Klossmajoren Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hva skjer hvis du putter 2 blyanter i en stikkontakt? En i hvert lille hull Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Tre leder jo ikke strøm såvidt jeg vet, så ikke mye vil skje antar jeg. Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du lurer på dette, er det noe du skal prøve ut? Endret 5. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Da kan du få støt pga. at grafitt ("bly") leder strøm, så jeg vil anbefale deg å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Tre leder jo ikke strøm såvidt jeg vet, så ikke mye vil skje. Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du lurer på dette, er det noe du skal prøve ut? På ungdomskolen satt jeg en blyant i et hull i stikkontakten, og læreren brølte ut at jeg ikke skulle sette inn en til i det andre hullet, tenkte bare man kunne dø av det :s kom på det sånn helt random nå Men er det mye strøm som går gjennom disse stikkontaktene? På skoler f. eks? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det er 230V som er standard. Endret 5. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Men er det mye strøm som går gjennom disse stikkontaktene? På skoler f. eks? Det er mer enn nok til å ta livet av deg hvis du er uheldig.. I kjemitimen på videregående stekte vi pølser på stikkontakt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå