datajenta95 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei! Jeg går på IKT-Servicefag. Jeg har lyst til å bli lærling til høsten. Jeg finner ikke så mange plasser som jeg kan søke. Vet dere om noen plasser som søker lærlinger innenfor IKT? Jeg har mest lyst til å søke rundt Oslo området. Takk for svar på forhånd. Hilsen, Datajenta95 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du kan sjekke ut Forsvaret http://forsvaret.no/utdanning-karriere/velg-utdanning/utdanningskalkulator/Sider/Ikt-servicefaget.aspx Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ville tro kommunen tar imot lærlinger ihvertfall. Du kan jo bare høre med forskjelllige IT selskaper i området. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Evry, Atea, Steria, div kommuner, andre vgs. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Hva har du mest lyst til å jobbe med da? Masse IKT-bedrifter i Oslo-området! :-) Lenke til kommentar
Lewnix Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Ta en titt på K-Tech sine websider. Lenke til kommentar
Hactar Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 En del firma annonserer ikke så høyt at de tar i mot lærlinger. Ta gjerne kontakt med de og undersøk om de har planer om å ta inn noen. I Oslo område kommer jeg på i farten følgende arbeidsgivere det kan være greit å ta kontakt med: Evry Steria, Atea, Basefarm, RedPill Linpro, Oslo Kommunen, Sykehuspartner. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Anbefaler ikke å jobbe på VGS da du vil lære meget lite der da er det bedre å søke seg som lærling hos Akershus Fylke siden de styrer IT strukturen til alle VGS i Akershus. Lenke til kommentar
slim-jim Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Norges idrettsforbund, HiBu, og Hig er ihvertfall plasser jeg vet tar inn lærlinger hvert år.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå