Gå til innhold

Desert Combat

Anbefalte innlegg

Jeg spiller en god del Desert combat,Jeg synes det er fetere en vanlig Battlefield1942.

Favoritt map: Er de mappene med helikopter og jet-jager :D

Favoritt våpen: snIPER!!!!!

Favoritt sniper plass: I høye tårn,eller fra helikopter..båter er også atrig å snipe fra når du er nært land..

Alle som liker Batllefield,SPill Desert combat

Last ned fra : http://www.desertcombat.com/?page=download_DC0.4

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er å foretrekke blant folket her da?

1.) Battlefield 1942 plain

2.) Battlefield 1942 - Road to Rome

3.) Battlefield 1942 med DC .4 modden

Personlig liker jeg 1.) best, men jeg tenker jeg skal spille litt RTR når jeg kommer hjem i permen, hvis jeg får tid :)

...og en ting til; jeg fulgte linken fra www.desertcombat.com, og jeg har ligget jevnt på 125 - 150 kb/sec i 123 mb nå :)

Lenke til kommentar
Jeg installerte den 0.4j versjonen hin dagen, men jeg finner ikke Docks brettet... har spillt dette før (hadde en eldre versjon inne for evigheter siden, men maskinen er blitt formatert etter det), men vil spille det no... noen som vet hva jeg må gjøre???

Prøv en annen gametype - co/op, TDM eller CTF

Lenke til kommentar

lastet ned noen nye brett no, og skulle prøve de, og då fant eg docks-brettet, men når eg valgte gametype fant eg det ikke på noen av de. det gjorde eg heller ikke med de nye brettene.

og når jeg prøvde å starte en kamp med bare meg skjøl i loadet den ferdig, så ble den bare stående med loade streken helt oppe...

Lenke til kommentar
hva med www.desertcombat.com .. ganske enkelt :)

ang. topic, så koser jeg meg virkelig som anti-armor. jeg simpelthen godter meg når jeg har brukt ti minutter på å luske meg bort til Usa-spawn på lost village, legger meg ned litt på venstre side, og ser på at helikoptrene fylles opp.. lambs to the slaughter. :hirr: :hirr:

edit : (hvis det ikke det var innlysende, så skyter jeg helikopterene ned, altså)

Typisk basecamper :-)

Lenke til kommentar

Elsker desertcombat.

Favoritt våpen er Bradley, MIG29 og SCUD. (scud ruuler) Spiller stort sett med support fyr.

Rekorden min i kills er 89/1 (scuding), mens poengrekorden min er 159.

Favorittbrett er Bashra, El Alamein, Bocage Day 2, Gazala. Forresten så er Axis slagskipet i 0.4j helt sinnsykt SVÆRT. Kan jo renne hangarskip i senk. Utroligt morsomt.

Lenke til kommentar

ang. topic, så koser jeg meg virkelig som anti-armor. jeg simpelthen godter meg når jeg har brukt ti minutter på å luske meg bort til Usa-spawn på lost village, legger meg ned litt på venstre side, og ser på at helikoptrene fylles opp.. lambs to the slaughter.  :hirr:  :hirr:

edit : (hvis det ikke det var innlysende, så skyter jeg helikopterene ned, altså)

:yes::yes::grumpy:
Lenke til kommentar

Liker best å spille som "the Underdogs" (Irak) da disse generelt har litt dårligere våpen enn USA.

Favoritten er vel AntiAmor-klassen kombinert med en egen stridsvogn. Du har da mulighet til å utfordre det meste.

Heavy Assult klassen er også bra til sitt bruk når det ikke er mange stridsvogner å hamle opp med.

Lenke til kommentar

Foretrekke DC framfor vanlig ja...

Favoritt- våpen : Sniper- rifle eller Stinger

Favoritt- farkost : Apache/Harrier/F-16

Elsker å samle flag med Apache- helikopteret... Pleier å kombinere med noen Stinger- missiler i lomma mot plagsomme fly (Kjapp landing + en i snuta) Ikke alltid det går like bra da... :p

Men uansett så er Desert Combat der kuleste spillet jeg noensinne har vært borti...

Lenke til kommentar

ang. topic, så koser jeg meg virkelig som anti-armor. jeg simpelthen godter meg når jeg har brukt ti minutter på å luske meg bort til Usa-spawn på lost village, legger meg ned litt på venstre side, og ser på at helikoptrene fylles opp.. lambs to the slaughter. :hirr: :hirr:

:yes::yes::grumpy:

Vel.. Skal vel ikke være så vanskelig å unngå basecamperene. Hvis kill cam er skrudd på ser du jo med en gang hvor snipern ligger. Hvis ikke, spawner du med sniper-rifla, og da er dere plutselig likeverdige. Det er ikke SÅÅ vanskelig å gjette hvoe en evt. sniper ligger.

Personlig foretrekker jeg vanlig BF fremfor DC, men det er jo morosomt en gang i blant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...