detvarvondtdet Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Lurer egentlig på om det er noen her som spiller DC mye? Er det kanskje noen som har noen tips om noe? Feks litt om din favoritt map, favoritt sniper plasser du bruker, favoritt server osv. Kanskje du har noen velutprøvde taktikker osv. Selv er mine favoritter - heavy assault iraker på al.k.docks og Lost Village. Og sniper uansett lag på I. valley Perse`n der er 32 kills som irakisk sniper. Nicket jeg bruker nå er SarothSar (føde navnet til Pol Pot) Hvilke nick bruker dere? Og har nicket deres kanskje noen betydning? Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Spiller det mye. Liker å vere US heavy assaultsupport med M249 ellers liker jeg å fly helikopter(AH64 Apache) Favoritt map: alle... Nick: KBF Spiller mest på battlefield.no's sine servere Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jeg spiller det veldig mye. TYPE : assault LAG : US FAV MAP : Gazala ,elalmein SERVER : boomtown 02 . nick : *Gogeta* Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 jeg spiller det veldig mye. TYPE : assault LAG : US FAV MAP : Gazala ,elalmein SERVER : boomtown 02 . nick : *Gogeta* Lenke til kommentar
Jco Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 el alamein er digg.... us: special ops er digg.... Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hei spiller også endel. Spiller mange forskjellige classes alt etter som hvilket map det er og hvordan situasjonen er. Spiller jeg el alamein eller lignende kjøretøy baserte maps er jeg oftest support da det er utrolig nyttig å kunne reparere tanken man sitter i. Har nicket Godmode. Litt basert på det gode gamle consol komandoen(cheat) man kunne gi i doom spillene for å gjøre deg selv "gudommelig" dvs usårbar. Har nemlig hatt en lei tendens til å spille som om jeg var usårlig og dermed bli slaktet endel, he he. Ellers har anti-armor blitt ok og ganske nødvendig pga stinger, som desverre er uunværlig mot dere fordømte piloter :wink: SemperFI i sverige har gode servere med lav ping og høyt nivå(stort sett). Generelt vil jeg si at nivået på de skandinaviske serverne (norske og svenske) er temlig høyt i forhold til hvis jeg f.eks spiller på f.eks britiske servere. Edit: Jeg spiller stort sett på det laget jeg blir plassert. Håpløst med folk som MÅ spille us eller iraq uavhengig av balansen i spillet. Strategi: På el alamein står striden ofte om basen som ligger midt ute i sanden. Ganske effektivt å sitte i en bradley å cruise rundt og rundt selve bunkeren i tilfeldige mønstre. Bradlyen tåler ikke tank shells særlig godt, men den er rask nok til at fly, koptere har problemer med å bagge deg hvis du beveger deg i lite forutsigbare mønstre. Den kan også hamle opp med tanks hvis du rekker å få sendt avgårde et par TOW missiler og sørger for å unngå å bli truffet. 20 mm er super til å skyte både luft og bakke styrker. Den relativt ubegrensede ammoen og null overheat gjør at du bare kan holde knappen inne og pepre fi kontinuerlig mens du hele tiden beveger deg. Raske hopp ut for å reparere deg når det er rel. klart er et must selvsagt. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 har ikke prøvd DC i multiplayer enda, men hender jeg tar et botgame. Moro å skyte ned hercules'n med irakisk mobile artillery. Samma for meg hva slags type infanteri jeg er, kaster meg i kjøretøy så fort jeg finner et Lenke til kommentar
pal.carlsen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noen som har noen særlige erfaringer med den nye 0.4j versjonen forresten? Lastet den ned igår, men har ikke fått spillt den enda. Er det noen vesentlig forrandringer i game play, eller er det kun tillegg av kjøretøy ol. Ja vet at det står en liste med changes, men praktiske betydninger er ofte vanskelig å trekke ut av det. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 noen som har en link til hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja vent...så skal du få en rask link.... edit: har du noe DC inne fra før? http://www.gamershell.com/download_3393.shtml Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hva med www.desertcombat.com .. ganske enkelt ang. topic, så koser jeg meg virkelig som anti-armor. jeg simpelthen godter meg når jeg har brukt ti minutter på å luske meg bort til Usa-spawn på lost village, legger meg ned litt på venstre side, og ser på at helikoptrene fylles opp.. lambs to the slaughter. :hirr: :hirr: edit : (hvis det ikke det var innlysende, så skyter jeg helikopterene ned, altså) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 hmm.. har ikke desert combat fra før nei, men de linkene på desertcombat.com er jo sånn ehvor man må vente i 2 timerfor å få en hastighet på 20kb/s ikke noen som ha rnoe raskere da? har så lyst til å prøve det Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Noen som har noen særlige erfaringer med den nye 0.4j versjonen forresten? Lastet den ned igår, men har ikke fått spillt den enda. Er det noen vesentlig forrandringer i game play, eller er det kun tillegg av kjøretøy ol. Ja vet at det står en liste med changes, men praktiske betydninger er ofte vanskelig å trekke ut av det. Hei Nå har jeg krampespillt 0,4 siden mandag kveld Jo, det er en del vesentlige forandringer. Flere av våpnene er mere (og mindre) balanserte. Et eks er at pkm er nå langt i fra så effektiv mot helikoptere på feks Lost Village, men dreper folk med 1 skudd.. Stinger er mere effektiv mot fly/helikoptere. Skal nå kunne blåse et fly ut av himmelen med 2 treff. En annen ting som "tok meg litt på senga" var the docks brettet. Der har allies nå kun 1 spawn point fra starten av, og det er ved den lille havna "nord på brettet" om du skjønner... Så det gamle spawnen er nå up for grabs Ellers så må jeg nevne de nye brettene som jeg hittil er imponert over... Basra mapen er utrolig kul om du liker maps med litt by preg. Altså et typisk "urban map".. De 2 andre nye bringer noe nytt til spillet. De er mere oppdragsbaserte I Medina brettet skal de allierte som starter med et spawn ta over 3 irakiske baser. Men dette må gjøres etter en bestemt rekkefølge. Ha enda ikke opplevd at noen har klart det, så det er mulig litt dårlig balansert,,men veldig artig. Det siste er utrolig intenst og artig. Der skal allies sprenge 3 våpen bunkere midt i irak sin base. Dette må gjøres av spec ops soldater med expacks/C4. Irakere må seff forsvare dem.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 http://www.gamershell.com/download_3391.shtml her, ditt hjelpesløse kvinnfolk Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 WEEE!!! takk psilocybe Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 hmm.. har ikke desert combat fra før nei, men de linkene på desertcombat.com er jo sånn ehvor man må vente i 2 timerfor å få en hastighet på 20kb/s ikke noen som ha rnoe raskere da? har så lyst til å prøve det hmm. har du prøvd her http://www.gamershell.com/news_BDesertComb...batBv0.4J.shtml krever seff at du har siste bf patchen (tror det er 1.45) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 En ting som er teit(jeg syns nå det) er at de har tatt med en f-14 i el alamein. Og gjort det til et bombefly....nja...sikkert bare jeg som syns slikt er teit. Det passer liksom ikke inn. edit: han fra Bææærgen la ut feil link, den han la ut er til de som har 0.39 inne. Til dere som trenger hele greia(523mb) så er dette linken: http://www.gamershell.com/download_3393.shtml edit: trenger du andre mods til bf er dette en grei link fordi den har god fart(jeg hadde 110 ned). Minus for at de ikke er helt oppdaterte. vops...mange leifer her Lenke til kommentar
crazyeraser Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Desertcombat? er det noe gøy da? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Desertcombat? er det noe gøy da? JAAA Det er gøy, men jeg synes nå for min del at vanlig BF1942 er bedre! Spiller hele tiden på en Norsk server som heter Rattusnorvegicus. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg installerte den 0.4j versjonen hin dagen, men jeg finner ikke Docks brettet... har spillt dette før (hadde en eldre versjon inne for evigheter siden, men maskinen er blitt formatert etter det), men vil spille det no... noen som vet hva jeg må gjøre??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå