Torbjørn Jentoftsen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Min fødeplass i Vesterålen..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Et av dine beste bilder her, slik jeg ser det. Hvilket motiv, hvilket vær, hvilket lys, hvilken stemning! En smak av alle fotografers drøm, dette naturens oppspill til det eventyraktige. Praktfullt ! Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Et av dine beste bilder her, slik jeg ser det.Hvilket motiv, hvilket vær, hvilket lys, hvilken stemning!En smak av alle fotografers drøm, dette naturens oppspill til det eventyraktige.Praktfullt ! Tusen takk for komentar og vakre ord, det setter jeg stor pris på og ikke minst lærdom om hva andre som driver med den samme hobbyen mener om mine "produkter". Dagen da bildet ble tatt hadde et helt spessielt lys, solen var i ferd med å gå under horrisonten samtidig som frostrøyk/tåke drev langs fjellet. En litt trolsk stemning.....Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Dette så veldig, veldig kaldt ut.... Men et flott bilde er det, fanget i rett tid for å få en helt spesiell stemning. Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg