kristoiv Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei du ! Jeg har laget en liten gratis nettjeneste som lar deg holde kontroll over hvor langt du er kommet i dine yndlingsserier og hvilken episode du skal se neste. Tjenesten inneholder data om over 6000 tv-serier og oppgir nedtelling til airdates. Tjenesten virker som en slags episodeguide. Den er enkel, oversiktlig og åpen kildekode (se github link i footeren av siden). Tjenesten finner du her: http://epctrl.com/ Bruk gjerne feedback formen på tjenesten til å komme med tilbakemeldinger på bugs, funksjoner som mangler, osv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Skal teste, selv bruker jeg MyEpisodes for tiden og kunne ikke vært mer fornøyd med den Endret 5. februar 2013 av TMB Lenke til kommentar
kristoiv Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Skal teste, selv bruker jeg MyEpisodes for tiden og kunne ikke vært mer fornøyd med den Kult! Hadde ikke hørt om MyEpisodes før, sjekket litt sånn fort nå. Men la meg vite hva du synes. Hva du feks savner i Epctrl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå