stis Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet noen hvordan en ganske enkelt kan overføre/kopiere/flytte over vanlige JPG bilder fra en PC med Win7 til en Ipad 4? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet noen hvordan en ganske enkelt kan overføre/kopiere/flytte over vanlige JPG bilder fra en PC med Win7 til en Ipad 4? iTunes.... Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det er vel bare å legge inn bildene i iTunes og slå på synking, så bør de komme opp på ipaden? Lenke til kommentar
stis Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Har lagt inn iTunes nå, men synes det er langt fra enkelt. Kommer fra Android med ett klikk for kopier og ett for lim inn - ferdig! Jeg har nettopp skaffet meg iPad, og hadde sett for meg at den skulle være enklere og mer logisk å bruke enn Samsungen. Dessuten setter det begrensning på antall enheter jeg kan bruke iTunes mot (5). Jeg får leve med det en tid å se om jeg blir vandt det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Har lagt inn iTunes nå, men synes det er langt fra enkelt. Kommer fra Android med ett klikk for kopier og ett for lim inn - ferdig! Jeg har nettopp skaffet meg iPad, og hadde sett for meg at den skulle være enklere og mer logisk å bruke enn Samsungen. Dessuten setter det begrensning på antall enheter jeg kan bruke iTunes mot (5). Jeg får leve med det en tid å se om jeg blir vandt det. Dette er slik iOS fungerer. Bare vent til du vil synkronisere musikk med flere iTunes-bibliotek.... iOS er enklere i generell bruk, men Android vinner helt klart på funksjoanlitet. Dette er velkjente fordeler og ulemper, så hvis du er overrasket har du nok ikke gjort så grundig research i forkant. Lykke til Lenke til kommentar
stis Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Takk takk. Det med researchen stemmer det, bare litt lett ryktegransking. Har fått over bildemappen no, men sliter med å flytte over enkeltbilder uten at naboene blir med. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Takk takk. Det med researchen stemmer det, bare litt lett ryktegransking. Har fått over bildemappen no, men sliter med å flytte over enkeltbilder uten at naboene blir med. Ja, jeg føler med deg. Er en av mange grunner til at jeg har solgt iPaden og skaffet meg Nexus 10. Lenke til kommentar
Taggart Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet noen hvordan en ganske enkelt kan overføre/kopiere/flytte over vanlige JPG bilder fra en PC med Win7 til en Ipad 4? I iTunes viser du bare hvor du har bildene dine liggende på PCen, så kommer de over i samme strukturen som på PCen. Er jo ikke så vanskelig det? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Alternativt kan man sette opp bildestrøm-funksjonen i iCloud, så går det helt av seg selv: http://www.apple.com...oto-stream.html Eller man kan rett og slett bruke Dropbox: https://itunes.apple.com/us/app/dropbox/id327630330?mt=8 Endret 5. februar 2013 av Newton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå