Star Fox Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Så jeg har blitt invitert på middag til ei, og jeg vet at hu er glad i vin. Problemet er at jeg ikke drikker vin selv, derfor lurte jeg på om noen vet om en eller annen god vin jeg kan kjøpe på Vinmonopolet som passer for ei relativ ung dame? x) Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Vet du noe mer om hva slags vin hun liker og/ eller hva hun har tenkt til å servere? Og hvor mye har du lyst til å betale? Prøv å finne ut noe om dette og gå på polet og be dem finne noe. Polet er sannsynligvis Norges beste butikk når det gjelder kundeservice, spesielt hvis du ikke kommer fredag fem på seks.. Generelt vil jeg anbefale å gå litt opp i pris. Du får utrolig mye bedre kvalitet for rundt 150 enn for rundt 100. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dersom budsjettet er lavt, så vil jeg anbefale Gato Negro. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Relativt unge damer pleier å like relativt søte hvitviner. Det er iallefall stereotypen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå