troposfæren Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei, maskinen har begynt å slå seg av etter jul. Skjermen blir bare svart og når jeg kommer inn på skrivebordet kommer det melding om at det var en uventet avslutning. Det virker som om avslutningen følger et visst tidsintervall. Hvis dere trenger mer informasjon er det bare og spørre, jeg er på skolen og derfor vrient å få svart til en vær tid Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Litt mer informasjon om systemet hadde vært kjekt.. Maskinvare er interessant, men først og fremst OS. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Dette lukter litt av en Crucial M4 selv om du ikke sier noe om hvor lang tid det går mellom avslutningene. Har du en slik SSD, oppdater firmware til siste versjon som er 040H. Lenke til kommentar
troposfæren Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg bruker windows 7 home premium og har et stykk i7 3770k, en 120 gb 330 series ssd to gtx 670 i SLI en nätdal 750 watt AS rock extreme 4 z77 Det startet en stund etter jul så tror ikke det har noe med at jeg fikk et til 670 til jul når jeg slår den på slår den seg av igjen etter noen minutter slår den av og på igjen manuelt slår den seg av etter et kvarter, så noen timer og neste vet jeg ikke for jeg holder på bare noen timer av gangen. Lenke til kommentar
troposfæren Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 når jeg slår den av på vanlig måte så starter syklusen på nytt den virker, men det er veldig irriterende håper det er et software problem ettersom jeg ikke har penger til nye komponenter Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Oppdater firmwaren til SSDen. Oppdater BIOS. Oppdater chipset. Oppdater drivere til alt som trenger drivere, (skjermkort, lydkort, osv osv osv) Lenke til kommentar
otl Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Etter en har gjort de 2 første forslagene Sveibuen kom med, hadde jeg like så greit tatt en helt fresh installering av windows Lenke til kommentar
troposfæren Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Etter en har gjort de 2 første forslagene Sveibuen kom med, hadde jeg like så greit tatt en helt fresh installering av windows det blir min første gang ,med reinstalering av windows, hvordan er det det gjøres Endret 5. februar 2013 av troposfæren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå