Godrick Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Finnes det nettverks kort for ISA-port? Og hvor kan man kjøpe det hen (har lett man finner ingen ting)? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Finnes det nettverks kort for ISA-port?Og hvor kan man kjøpe det hen (har lett man finner ingen ting)? Ja, f.eks 3com sitt klassiske 509-kort. Du får sikkert kjøpt dem men neppe i webshoper, brukt finnes det selvsagt masse av dem. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Joda, det finnes. Men det er så gammelt at det er garantert ingen nettbutikker som har sånt inne på lager nå. Jeg foreslår at du ser etter et brukt kort på bruktmarkedet og på qxl.no. Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Finnes det nettverks kort for ISA-port?Og hvor kan man kjøpe det hen (har lett man finner ingen ting)? Ja, f.eks 3com sitt klassiske 509-kort. Du får sikkert kjøpt dem men neppe i webshoper, brukt finnes det selvsagt masse av dem. hvor gammelt er kortet? Og hvor mye bår jeg betale for det? Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hei! Ikke for å drive med reklamering for noen, men her er et par 3com509B-C-kort på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9208778 Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Hei!Ikke for å drive med reklamering for noen, men her er et par 3com509B-C-kort på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=9208778 Mvh Vegard Johansen Takk skal du ha Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Har en haug med ISA-nettverkskort liggende og støve ned. PM eller mail meg for mere detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå