me1 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 hei. jeg lurte på om d er vanlig at hoteller leier ut rom per time? takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Nei, det er vanlig i land som har omfattende prostitusjon. Du får det derfor ikke på et hotell som liker å være anstendig. 3 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Det som brukes i de mer siviliserte deler av verden er dagrom. Slike brukes ved møter, seminarer etc. uten overnatting, men er neppe billigere enn ved overnatting. Har også vært med på å kun leie dusj på hotel og blitt henvist til et helt vanlig rom. Endret 5. februar 2013 av StoreMyen Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Timesleie er for at par kan ha sex. Det kan inkludere prostituerte, men like gjerne er slike plasser for vanlige par med lite privatliv. Det er ganske vanlig i både Asia og Latin-Amerika, der ungdommer kanskje bor hjemme lenge. Ellers benyttes slike steder også til utroskap. Stedene regnes gjerne som plasser med "lavere moralsk standard", ikke minst i katolske Latin-Amerika. Flere slike motell gir samtidig mulighet for lenger tids leie. Jeg bodde på et slikt sted i Paraguay i fire-fem dager. Helt grei standard, helt greit opphold. Lenke til kommentar
me1 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Kan man låne dusj på hoteller, uten å leie rom? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 På flyplassen i munchen får man nå leid små avlukker med seng, det er på timesbasis. http://www.munich-airport.de/en/consumer/aufenthalt_trans/hotels/napcabs/index.jsp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Innbiller meg at jeg har sett slike avlukk på andre flyplasser også. Det er nok litt mer "moralsk akseptert" å ta inn for 4-5 timer på en flyplass enn på et hotell midt i en by.. Endret 5. februar 2013 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kan man låne dusj på hoteller, uten å leie rom? Enkelte steder tillater de dette. Jeg har gjort dette i blant annet Bodø og Haugesund i forbindelse med båttur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå