bover Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du må ta kontakt med operatøren selv for å få like gode vilkår som nye kunder, skriver Bente Øverli. Kommentar: ? Dette er dårlig kundeservice! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Min mor har frem til nå brukt en billig Nokiatelefon med svart/hvit skjerm. Hun har alltid vært kunder hos Telenor, og fant først ut at hun betalte mye mer enn nødvendig for abbonomentet etter at hun skiftet til iPhone. Man forstår jo at Telenor tjener masse penger på at gamle kunder fortsetter å betale unødvendige summer for lite bruk, men tillitten til Telenor fikk allikevel et saftig trøkk. God kundeservice, tillitsvekkende kundeservice, ville vært å ringt og fortalt om nye abbonomentsløsninger. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Slik har det jo vært i mange bransjer. Man melker "idiotene" som er trofaste og ikke gidder å orientere seg i markedet. Jeg forhandler aldri med selskap som behandler kundemassen som sekunda vare, men bytter heller levererandør på dagen. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Som forbruker føler jeg du skal sjekke litt forskjellige tilbud på telefoni, forsikringer o.l. ca 1 gang per år. Men der er dessverre mange som bare kjører på for at de ikke gidder og sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg