cannibalguppy Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Nei, jeg blir ikke det. Jeg blir heller ikke irritert over at noen foretrekker streaming foran strømming. Jeg blir irritert over at denne diskusjonen skal komme opp gang på gang. Noen skriver streame, noen skriver strømme; for å si det slik du sikkert ville sagt det: get over it! nope. Jeg snakker om streaming ikke fisk. Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 F.eks: Bank, bakke, ring, heller. Hvis vi skal bli kvitt alle ord som betyr mer enn en ting så har vi et stort problem. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 F.eks: Bank, bakke, ring, heller. Hvis vi skal bli kvitt alle ord som betyr mer enn en ting så har vi et stort problem. Men trenger vi virkelig å legge til flere? Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Tja, snu på flisa da; er det så krise om vi gjør det ? Tror ærlig talt det bare er cannibalguppy som klarer å ta feil av en fisk og det å se video over nett. Endret 6. februar 2013 av sikotryne Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Vi hadde SIDER før vi fikk mye engelsk her i landet. en SIDE i en bok osv. Ja, men grunnen til at man landet på side for å beskrive et område på internett er at det ligner engelsk site, som allerede var etablert. Dersom du hadde vært konsekvent på din antifornorsking hadde du ikke akseptert denne norske termen, men fortsatt insistert på å kalle Hardware.no en website og ikke en nettside. btw lcd betyr ikke flatskjerm. på norsk blir det flytende krystall skjerm. Ti poeng for den, det skal du ha. Jeg bare påpekte at det er feil at vi ikke har en "folkebetegnelse" for den typen TVen, tilsvarende den vi har for CRT. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Tror hw.no bør skrive [ordet som skaper diskusjon] hver gang det er en artikkel om Spotify, Wimp, Netflix, HBOn etc... Argumentene har vel vært repetert nok nå? 1 Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Burde ikke være nødvendig. Hva med om bare moderatorene begynte å slette alle tilløp til denne diskusjonen. Som du sier så har begge siders arbumenter vært repetert nok ... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå