AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Hei. Jeg har selvmordstanker akkurat nå...Knøt skjorta mi rundt halsen och prøvde og henge meg i en krok på veggen. Ikke for å dø, bare for å prøve. Og det funker sikkert dersom jeg gjør det. Henger jeg meg der så blir jeg sannsynligvis hengende... Hva skal jeg gjøre? Ringe 112 eller håpe at dette går over? Har drukket en del alkohol ikveld. Er en mann på 21 år. Anonym poster: c3037a85d6db697accdd6ec0fdc32c46 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Og hva skjer dersom jeg jeg ringer, kommer noen og henter meg? Blir jag satt fast i håndjern, tvangstrøye eller noe slikt? Anonym poster: 7fe21350b450a0098c1225fa41a2ad2b Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Ring 815 33 300 så får du snakke med noen som kan hjelpe. Krisetelefonen 815 33 300 Kirkens SOS forsøker å lindre menneskelig nød som ensomhet, fortvilelse og depresjon. Kirkens SOS vil være til stede for dem som trenger noen å snakke med. Kirkens SOS tilbyr et menneske å snakke med - til enhver tid. 815 33 300 er en døgnåpen krisetelefon for mennesker som er i følelsesmessig eller eksistensiell krise, og for den som tenker på å ta sitt eget liv. Alle som ringer krisetelefonen vil bli møtt med forståelse og aksept. Hvordan krisetelefonen fungerer Det viktigste Kirkens SOS kan tilby er et lyttende medmenneske, som gir støtte og trøst i møte med den smerte som formidles. Du kan ringe anonymt, krisetelefonen har ingen nummervisning. Alle medarbeidere ved Kirkens SOS har taushetsplikt. Medarbeiderne er også anonyme. De som kontakter Kirkens SOS kan være trygge på at vi er til å stole på. Alle våre telefonvakter er frivillige medarbeidere. Deres oppgave er ikke å forkynne eller gi råd, men å lytte til det du har på hjertet. Hva det koster å ringe Startavgiften fra fasttelefon er mellom 0,79 og 0,99 kroner, deretter koster det 0,99 per minutt hele døgnet og for hele landet fra fastelefon med Telenor-abonnement. Andre leverandører av fasttelefon og IP-telefon har litt varierende priser, fra ca 0,37 til 0,45 pr minutt. Minuttprisen fra mobil varierer avhengig mobilabonnement, men er generellt en god del dyrere. Hvis du ringer fra mobil, vil du få opplyst om et vanlig telefonnummer du kan bruke slik at du betaler vanlig pris for å kontakte Kirkens SOS. Kirkens SOS tjener ingenting på tellerskrittene. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Du kan dra til legevakten, de har en psykiatrisk avdeling, hvor de har folk du kan prate med, og eventuelt snakke om en frivillig innleggelse. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2013 Trådstarter her og jeg lever. Ringte 112 like etter at jeg skrev trådstarten, ble jævlig redd for at jeg skulle bli hengdende i en krok på veggen med ei skjorte rundt halsen. Ambulansen kom kort tid etterpå og hentet meg. Og det er jeg veldig glad for. Var på en psykiatrisk klinikk i nesten 1 måned. Føler meg mye bedre etter at jeg kom hjem igjen. Fikk også medisiner (Campral) sånn at jeg ikke skal drikke så mye brennevin. Ha en fortsatt fin kveld folkens MVH Trådstarter! Anonym poster: 7fe21350b450a0098c1225fa41a2ad2b 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Bra. Det er jeg glad for. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Og blir det tungt igjen, så ikke nøl med å gjøre det samme. 2 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Trådstarter her og jeg lever. Ringte 112 like etter at jeg skrev trådstarten, ble jævlig redd for at jeg skulle bli hengdende i en krok på veggen med ei skjorte rundt halsen. Ambulansen kom kort tid etterpå og hentet meg. Og det er jeg veldig glad for. Var på en psykiatrisk klinikk i nesten 1 måned. Føler meg mye bedre etter at jeg kom hjem igjen. Fikk også medisiner (Campral) sånn at jeg ikke skal drikke så mye brennevin. Ha en fortsatt fin kveld folkens MVH Trådstarter! Anonym poster: 7fe21350b450a0098c1225fa41a2ad2b Se den filmen, tror den vil få deg til å føle deg bedre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå