Gå til innhold

Philips 46" 46PFL5507T

Anbefalte innlegg

Hei!

Ny her, men registrerte meg for å finne ut litt mer om den TV'en som komplett har på tilbud for øyeblikket:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=749779#extra

Hvorfor finner jeg ingen anmeldelser av denne, hverken på norsk eller engelsk? Jeg har forsøkt å sette meg litt inn i markedet, men er litt forvirra:S

Jeg finner liksom ingenting om den. På papiret ser den ut til å være en relativt kurant arvtager etter vår 5 år gamle 42" LG LCD. Den kommer til å bli brukt mest til vanlig TV-titting, men også en god del film og PS3.

Størrelsesmessig er den midt i blinken, men er det noen som kan gi meg en liten forklaring på hvorfor den er såpass billig?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Siden det er en kampanje til 10 februar, så koster tv'n kun 4995,- i denne perioden.

Jeg fant heller ingen tester eller omtaler om produktet.

Men når man ser på størrelsen og egenskapene, så er ganske billig.

Jeg ville slått til, om jeg hadde vurdert denne.

Men det kan muligens være behov for bedre lydmuligheter som f.eks lydplanke etter hvert.

Du har uansett 45 dagers åpent kjøp, om du ikke skulle være helt fornøyd.

Lenke til kommentar

http://www.digitalve...12906/test.html Test av 40" utgaven av samme skjerm. Philips har visst byttet panel leverandør fra sharp (meget bra panel) til samsung (greit nok panel, men mye clouding og generelt et hakk under sharp kvalitetsmessig - dvs lavere kontrast og høyere sortnivå) i høst da sharp visstnok ikke produserer denne panelmodellen mer - eller fordi samsung ga philips en "uimotståelig" pris på paneler.

Usikker på om det gjelder BARE 40" eller om det gjelder hele PFL5507 serien.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Aj aj, meget fornøyd etter første dag. :) Skal sies at det ble oppgradert fra en 29" tykk TV, noen tiår med utvikling mellom de to. Det eneste jeg har å sette fingeren på er en merkelig tynn stripe som går på vannrett over bildet helt nederst på skjermen. Dette er kun synlig når TV-signaler vises på skjermen, ikke når noen andre funksjoner er i bruk. Skal teste med PS3 i morgen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei alle sammen med denne tv`en!

Har også kjøpt denne modellen og er ganske fornøyd med den, men jeg sliter med clouding innimellom på skjermen, dvs. små hvite dotter når det er mye svart i bilde, skjer ikke alltid, men litt for ofte.

Noe andre som har erfart dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...