Chariot09 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) ... Endret 2. mars 2014 av Chariot09 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 I Bodø er det iallefall fritt fram for mann og mus Lenke til kommentar
operg Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Det hadde vært rimelig bisart dersom de nektet ikke-studenter å kjøpe mat (les: du kan fint kjøpe mat i studentkafeer uten å være student). De er bedrifter, og du skaper ikke en vellykket bedrift av å nekte potensielle kunder å kjøpe dine produkter. Dersom du ikke allerede er klar over det kan jeg også fortelle deg at ikke-studenter har helt lov til å låne bøker på universitetsbibliotekene og kjøpe bøker i studentbokhandlene. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) De nekter ingen å spise mat, men for å få student/ansattpris må man vise gyldig studentbevis. Synes det er helt kurant. De som ikke har studentbevis må betale litt mer. Dette er på UiA. Mener det var det samme den gang jeg gikk på HiO (nå HiOA). Endret 5. februar 2013 av yvonne2 Lenke til kommentar
frevild Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 På Dragefjellet i Bergen (hvor jusfakultetet ligger) var det noen gamle fyrer som stadig spiste middag i kantinen.En av dem var heller ustabil. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 På UiO spør de aldri om studentbevis uansett og du får sikkert studentpris også, selv om du ikke er student. Middagene er kanskje billige, men de er ikke noe særlig. Hvis jeg skal anbefale et billig og relativt bra måltid i Oslo ville jeg stukket innom glassbaren på studentersamfundet. Lenke til kommentar
Lothaur Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Ikke relevant, men samme på NTNU. Aldri sett noen vise studentbevis for å få mat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå