Turbel Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Kall meg gjerne dum, men jeg klarer ikke å finne ut hvordan man legger til en avatar i profilen her i forumet.. :oops: Jeg har selvsagt sett etter i forum-hjelpen, og lett etter andre tråder som omhandler lignende problemer, desverre uten hell.. Hvis det er noen som kan hjelpe meg blir jeg veldig glad! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nederst på Profil skal du ha muligheten til å linke til et bilde. Har du ikke kan det være fordi en moderator har fjernet denne rettigheten fra deg, kanskje pga misbruk? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 -Og bildet må være tilgjengelig på en eller annen server / web-hotell. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Det kaller jeg raskt svar! Nederst i min profil er det "datoformat", ikke noe avatar-greier.. Jeg vet hvordan det skal se ut, for jeg er medlem i en del andre php-forum.. Hvis grunnen til at jeg ikke finner "avatar-editoren" er misbruk, synes jeg det er svært merkelig.. For det første har jeg ikke brukt avatar her på forumet før, for det andre (hvis noen har reagert på mine innlegg) er jeg betraktelig mildere i språkbruken enn de fleste moderatorer.. Videre har jeg ikke fått en eneste advarsel eller melding om at avatar-muligheten min er fjernet. Satser på at det hele er en glipp.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Glipper forekommer i de fleste familier. Sjekk en gang til i profilen din. Helt nederst skal du finne et Avatar Kontrollpanel hvor du skriver inn en url. Er den ikke der, så foreslår jeg at du sender en pm til en moderator. Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 avatarkontrollpanelet mangler fremdeles, men nå har jeg kontaktet en moderator, så kanskje det blir orden på ting etterhvert.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Jeg kan svare på det: Du har fått muligheten for avatar fjernet. For å få denne tilbake må du sende en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 Det var merkelig.. Kan ikke huske å ha hatt muligheten til avatar en gang... Vel, nå er meil sendt, så jeg regner med det ordner seg snart Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Nå ser alt ut til å være i orden, så jeg er fornøyd selv om jeg synes det hele er litt rart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå