Lightblue Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Heisann. Koblet pcen min til en 32" LCD tv her om dagen pga knust skjerm på laptop. Idag når jeg skulle installere ny OS ble plutselig tv signalet mellom laptop og tv borte. Bruker hdmi. Får ikke bilde fra pcen på tven lenger. Hva har skjedd og hvordan kan jeg eventuelt fikse dette. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Koble til en skjerm med vga-kabel. Etter at operativsystemet er installert på nytt, og drivere er på plass, vil nok HDMI fungere igjen. Lenke til kommentar
Lightblue Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Koble til en skjerm med vga-kabel. Etter at operativsystemet er installert på nytt, og drivere er på plass, vil nok HDMI fungere igjen. Takk for svar. Skal prøve dette i morgen. Lenke til kommentar
Lightblue Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Koble til en skjerm med vga-kabel. Etter at operativsystemet er installert på nytt, og drivere er på plass, vil nok HDMI fungere igjen. Hvilke drivere er det snakk om? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Driver til skjermkortet. Noen ganger er det en god nok driver inkudert med operativsystemet, noen ganger må du laste ned ny driver fra laptop produsenten, eller direkte fra skjermkort produsentens sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå